1453 συλλείτουργο-αναγνώριση του Πάπα=υποδούλωση. 2006 συλλείτουργο-αναγνώριση του Πάπα=αφανιζόμαστε!..

Σε 9.903.268 ανέρχεται ο πληθυσμός της Ελλάδας, σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ). 



Ιανουάριος 1970---Δεκέμβριος 2011
15 .210. 000,  ελληνόπουλα κατακρεουργήθηκαν από τις «Ηρωδιάδες» Eλληνίδες δια των αμβλώσεων!!!





O Καλαβρύτων κ. Αμβρόσιος : Ο Παναγιώτατος Πατριάρχης μας κ. Βαρθολομαίος ....καταπατώντας όχι μόνο τους ιερούς Κανόνες, αλλά και τις διατάξεις του Νόμου 590/77...


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟΥΣ ΕΠΙΚΡΙΤΕΣ ΜΑΣ :
(του Καλαβρύτων κ. Αμβροσίου)

Από το blog του ο κ. Παναγιώτης Ανδριόπουλος με χθεσινή ανάρτησή του, της οποίας απόσπασμα παραθέτουμε στο τέλος, μας επικρίνει ως "εισπηδήσαντα", επειδή δηλ. αναφερθήκαμε σε διοικητικά ζητήματα άλλης εκκλησιαστικής Δικαιοδοσίας. 
Εκ πρώτης όψεως φαίνεται λογική η θέση αυτή. Διότι κάθε τοπική Εκκλησία διοικεί τα του Οίκου της! Πλήν όμως το παράδειγμα της αναμίξεως σε θέματα αλλότριας διοικητικής αρμοδιότητος έδωσε ο Παναγιώτατος Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος με την γνωστή επιστολή του πρός τόν Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών κ. Ιερώνυμο με θέμα τον Οικουμενικό Διάλογο, διά της οποίας φωτογράφιζε τον Σεβ. Μητροπολίτη Πειραιώς κ. Σεραφείμ. Καί η περίπτωση αυτή δεν είναι ούτε η μοναδική, ούτε και η πιο σοβαρή. Αφανώς και ατύπως ο Παναγιώτατος κ. Βαρθολομαίος αναμειγνύεται, όταν στην Αθήνα έχουμε εκλογή Αρχιεπισκόπου! Εξ άλλου στο Μάζι των Μεγάρων υπάρχει και η "Πατριαρχική" Μονή! Περί αυτής θα πούμε δυό λόγια στο τέλος του σημειώματός μας. 
Το να έχουμε λοιπόν άποψη για ζήτημα άλλης τοπικής Εκκλησίας, όταν αυτό είναι καθαρά θέμα ηθικής τάξεως και δικαιοσύνης, αυτό δεν αποτελεί «εισπήδηση»! Όταν ένας Πατριάρχης έχει καταδικασθή σε έκπτωση από τό θρόνο Του καί σε καθαίρεση από τόν ιερατικό του βαθμό ΧΩΡΙΣ ΤΙΣ ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ, τότε «και οι λίθοι κεκράξωνται»! Διερωτώμεθα και συγχρόνως ερωτάμε τον άμισθο υποστηρικτή του Οικουμενικού Θρόνου κ. Ανδριόπουλο: Ποιό είναι ποιό μεγάλο αδίκημα: η έκφραση γνώμης από ένα έσχατο Ιεράρχη της Εκκλησίας για μια κραυγαλέα αδικία ή η σύμπραξη και συνενοχή στην γενόμενη αδικία από τόν ίδιο τον Οικουμενικό Πατριάρχη;Με ποιό δικαίωμα ο Παναγιώτατος κ. Βαρθολομαίος δέχθηκε τους παραπονούμενους Ιεράρχες του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων, αλλά και τα παράπονά τους, χωρίς τη γνώση και συγκατάθεση τού κανονικού τότε Πατριάρχου Ιεροσολύμων κ. Ειρηναίου; Πως άραγε αναγνώρισε τις αντικανονικές Διοικητικές Πράξεις και Αποφάσεις της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας των Ιεροσολύμων, με τις οποίες καθαιρέθηκε ο νόμιμος και κανονικός Πατριάρχης κ. Ειρηναίος; 
Συμπληρωματικώς, θεωρούμε ανάξιο λόγου να απαντήσουμε στα φαιδρά, όσο και αυθαίρετα, επιχειρήματα ή έστω τις απορίες, περί του εάν ο Καλαβρύτων Αμβρόσιος θα λειτουργούσε ή θα συλλειτουργούσε με τον νέο Πατριάρχη κ. Θεόφιλο. Εμείς ουδέποτε διακόψαμε την «κοινωνία» μας με την Εκκλησία των Ιεροσολύμων! Αλλά και δεν απεμπολούμε το δικαίωμα να λέμε την αλήθεια πρός κάθε κατεύθυνση, να λέμε δηλ. «τήν σκάφη-σκάφη καί τά σύκα-σύκα»! Δεν μπορούμε να μη διαμαρτυρηθούμε για μια απάνθρωπη συμπεριφορά εκκλησιαστικών Παραγόντων! Έχουν φυλακίσει ένα ΑΘΩΟ Πατριάρχη! 
Πήγαινε, Παναγιώτη μου, να δείς τό Video της δημοσιογράφου κας Γιαχνάκη, όπου αφ ενός μεν καταδεικνύεται, ότι ο Μακαριώτατος κ. Ειρηναίος είναι ν φυλακή" καί αφ' ετέρου ο νέος Πατριάρχης κ. Θεόφιλος, αναφερόμενος στον Προκάτοχό του καί Γέροντά του κ. Ειρηναίο, ομιλε περιφρονητικά, χρησιμοποιεί δηλ. τον απαξιωτικό τύπο «αυτός, εκείνος, ο προηγούμενος»!!!! 
Και τώρα ας έλθουμε στην περίπτωση της "Πατριαρχικής" Μονής στο Μάζι των Μεγάρων. Ερωτώ τον αγαπητό μας Παναγιώτη: Γνωρίζει, ότι ο Παναγιώτατος Πατριάρχης μας κ. Βαρθολομαίος έχει προβή σε ανακήρυξη μιάς Μονής της περιοχής Μεγάρων ως "Πατριαρχικής Μονής",παραβιάζοντας την αυτοκεφαλία της Εκκλησίας μας, παρακάμπτοντας την κανονική Τάξη, καταπατώντας όχι μόνο τους ιερούς Κανόνες, αλλά και τις διατάξεις του Νόμου 590/77 περί Καταστατικού Χάρτου; Όλα αυτά γιναν εν αγνοία της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας μας! Εμείς για το θέμα αυτό έχουμε αναφερθή πρός τήν Ιερά Σύνοδο, χωρίς όμως να έχουμε λάβει απάντηση, διατυπώνοντας απορίες και ερωτήματα ώς τα παρακάτω: ...."Πως δυνάμεθα νά ερμηνεύσωμεν τήν πρότασιν, ήτις αναγράφεται εις τήν ως άνω Πράξιν, τήν διαλαμβάνουσαν τά εξής: «καθιερώθησαν ανεκκλήτως τη επικλήσει του Παναγίου Πνεύματος τήν 26.05.1999 καί 20.10.2000 αντιστοίχως υπό της Α.Θ.Π. του Αρχιεπισκόπου Κωνσταντινουπόλεως, Νέας Ρώμης καί Οικουμενικο Πατριάρχου Βαρθολομαίου, συνωδά τω αυτοδικαί Αυτου προνομίω, εις Πατριαρχικά Σταυροπήγια». Δύναται λοιπόν ο Παναγιώτατος Οικουμενικός Πατριάρχης μας κ.κ. Βαρθολομαίος, όπου αν βούληται, νά προβαίνη εις τήν καθιέρωσιν Ναών ή Μονών εις Σταυροπήγια; Είναι τούτο αυτονόητον προνόμιον;" (Απόσπασμα από τήν αναφορά μας πρός την ΔΙΣ της 27ης Ιουλίου 2011)
Στον αγαπητό μας Παναγιώτη θα συνιστούσαμε όχι μόνο να μη μας προκαλεί, αλλά και να μη αναμειγνύεται στα ζητήματα αυτά, διότι, άθελά του, προκαλεί κακό στο Σώμα της Εκκλησίας. "Μη πέρα των πεδήλων", αγαπητέ μου. 

+ Ο Κ και Αι. Α Καλάβρυτα, 01. 08.2012

"Open wide your gates and receive her who bore the Creator of heaven and earth."

During this two-week period of preparation, make an inward journey to Christ. Observe the fast itself. Attend, pray and participate in the Paraklesis Services at your parish. Study your faith more intensely. For just two weeks. But then, make an outward journey. See Christ in those around you and serve them as they were served by Christ. Be hospitable, gentle, and cheerful to all you encounter. The Church continually presents Christ to us and presents us with a way, a journey, to follow. The journey leads to the gates of Paradise, the Kingdom of her Son, just as it did for Her, the Mother of God.


Wishing to all of you, Kali Panagia!




Είθε αυτό το Δεκαπενταύγουστο, όπως κάθε χρόνο, να αποτελέσει μια πρώτης τάξεως ευκαιρία αναφοράς  της ψυχής μας στο παμφίλτατο και στοργικό πρόσωπο της Κυρίας Θεοτόκου μας! 


Καλή Παναγιά! 

Πέπτωκε Bαρθολομαίος και οι συν αυτώ Αγιορείται Ηγούμενοι και Μητροπολίται, διαθέσει και φρονήματι και λόγων και πράξει!


                      «Συντετέλεσται»!
                                                         (Α΄ Βασ. Κ:33) 


Τι άλλο είναι εδώ, ει μη «ομολογία» του Παπισμού. Άρνησις  της Ορθοδοξίας. Παράβασις του Θείου Νόμου. Έξοδος από της Εκκλησίας. Μετάθεσις εις την αίρεσιν. Ανταλλαγή του φωτός δια του σκότους, της αληθείας δια του ψεύδους, της Χάριτος δια του αναθέματος. Ασεβής αναγνώρισις του αιρεσιάρχου Πάπα και ένωσις μετά της παπικής αιρέσεως, της οποίας το μέρος «εις την λίμνην του πυρός και του θείου», καθ΄ ότι «ψευδοπροφήτης». 


"Τις δώσει τη καρδία μου στεναγμόν, τω στήθει μου κοπετόν, τοις οφθαλμοίς μου πηγάς δακρύων, κόνιν τη κεφαλή μου και τω στόματί μου θρήνον εξάκουστον; Ω Σύνοδοι Πατέρων, ως μάτην ημίν τους θριγγούς εκείνους επήξασθε, εική ταις απειλαίς ημάς ωχυρώσατε. Που νυν δέος αφορισμών, ους εξηνέγκατε; Που λόγος αναθεμάτων;
Ω συγγράμματα Πατέρων, δυνάμει σοφίας και συμβουλία Πνεύματος συγκεκροτημένα, νυν πεπατημένα δεινώς. Ω σίτος δογμάτων και νόμος πατρίων υπό των αχύρων υμών περιυβρισμένος. Ω μικροψυχίας και ολιγοπιστίας και δισταγμού και αδιαφορίας ημών περί τα σεμνότατα, υφ΄ ων πόρρω των ευαγγελικών και χριστιανικών ηθών και νόμων εβουλευσάμεθα, βαθέως πεποιηκότες βουλήν, και ου δια Κύριον…"

"Τουρκική μειονότητα" : η Ρεπούση....τα γράφει όπως μας συμφέρει!


Πηγή: :   http://news247.gr/eidiseis/koinonia/oi_moysoylmanoi_ths_thrakhs_zhtoun_na_ksanagraftei_h_ellhnikh_istoria.1876169.html

Προκλητικές απαιτήσεις έχουν οι Μουσουλμάνοι της Θράκης οι οποίοι ζητούν να ξαναγραφτεί η ελληνική ιστορία στα μέτρα τους.
Όπως αναφέρει ο Ελεύθερος Τύπος, η "Συμβουλευτική Επιτροπή Τουρκικής Μειονότητας της Δυτικής Θράκης" έστειλε επιστολή-σοκ προς το υπουργείο Παιδείας απαιτώντας να αλλάξει το κεφάλαιο του βιβλίου ιστορίας ΣΤ' ΔΗμοτικού για τη Μικρασιατική Καταστροφή και αντί για "σφαγές χριστιανών και λεηλασίες από Τούρκους" να... επιστρέψουμε στο συνωστισμό της Σμύρνης.



H συνέχεια, ‘’κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more


Άγιος Ιουστίνος (Πόποβιτς) : Άνθρωπος και Θεάνθρωπος.


Τοιουτοτρόπως έδωσε και δίδει συνεχώς εις όλους όσοι πιστεύουν εις Αυτόν τας ενεργείας της χάριτος, δια να καταργούν και αυτοί τον διάβολον και κάθε θάνατον και κάθε πειρασμόν (πρβλ. Εβρ. 2, 14, 15, 18). Αυτή η θεανδρική ζωή υπάρχει όλη εις το θεανθρώπινον σώμα του Χριστού—την Εκκλησίαν—και βιούται συνεχώς από αυτήν, και από το επίγειον-επουράνιον πλήρωμά της και από τα επί μέρους μέλη της, κατά το μέτρον της πίστεώς των. Η ζωή των αγίων είναι εις την πραγματικότητα αυτή η ζωή του Θεανθρώπου Χριστού, η οποία διοχετεύεται εις τους ακολουθούντας Αυτόν και βιούται από αυτούς εν τη Εκκλησία Του. Διότι, ακόμη και το κάθε τι αυτής της ζωής έρχεται πάντοτε εκ του Χριστού, επειδή Αυτός είναι η ζωή (Ιωάνν. 14, 6. 1, 4), ζωή άπειρος και ατελεύτητος και αιωνία, που με την θείαν δύναμίν της ανιστά από κάθε θάνατον και νικά όλους τους θανάτους. Όπως ακριβώς λέγει το παναληθές Ευαγγέλιον του Παναληθούς Κυρίου: «Εγώ ειμι η ανάστασις και η ζωή» (Ιωάνν. 11, 35). Ο θαυμαστός Κύριος, ο Οποίος είναι όλος «η ανάστασις και η ζωή», κατοικεί με όλον το είναι Του, ως θεανθρωπίνη πραγματικότης, εις την Εκκλησίαν Του, δι΄ αυτό και δεν υπάρχει τέλος εις την διάρκειαν της πραγματικότητος αυτής. Η ζωή Του συνεχίζεται εις όλους τους αιώνας, κάθε χριστιανός είναι σύσσωμος του Χριστού (Εβρ. 3, 6), και δι΄ αυτό είναι χριστιανός διότι ζη την θεανθρωπίνην ζωήν αυτού του σώματος του Χριστού, ως οργανικόν κύτταρόν του.       

    Συνεχίζεται.