Από το ποίημα του Γ. Βερίτη :


Πάσχα θὰ κάμω πάλι σήμερα, 
γιατὶ θὰ κοινωνήσω πάλι!
 
Πάσχα θὰ κάμω πάλι σήμερα,
 
κι εἶν᾿ ἡ λαχτάρα μου μεγάλη!

Ὁ λειτουργός προβαίνει ἐπίσημα 
τ᾿ Ἅγια κρατώντας ὑψωμένα,
 
μὰ Ἐσὺ μᾶς κράζεις μὲ τὰ χείλη του·
 
πιστοί μου ἐλᾶτε πρὸς ἐμένα.

Σεμνὰ κι ἀθόρυβα προσέρχονται· 
θερμὸς στὰ μάτια ὁ πόθος λάμπει·
 
κι ἀνοίγουν οἱ καρδιές ἐφτάδιπλες,
 
ὁ Βασιληᾶς τῶν ὅλων νἄμπη.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Ἰδού βαδίζω... . Γήινο τίποτα 
δὲν ἔχει τώρα ὁ λογισμός μου,
 
γιατὶ μὲ κάλεσε συντράπεζο
 
ὁ Βασιληᾶς ὅλου τοῦ κόσμου.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Ἰδού Στὸ βῆμα τῶν πατέρων μου 
ρυθμίζω τὸ δικό μου βῆμα,
 
κι Ἐσύ μὲ δέχεσαι ὡς τοὺς δέχτηκες,
 
θύτης Ἐσὺ μαζί καὶ θῦμα!

Στὴν ὀμορφιά μας τὴν πρωτόπλαστη 
μᾶς ξαναφέρν᾿ ἡ δύναμή σου.
 
Στὴν ὀμορφιά μας τὴν πρωτόπλαστη
 
καὶ στὶς χαρές τοῦ παραδείσου.

Ἀγγέλων λύρες ἁρμονίζονται 
καὶ χερουβείμ δοξολογοῦνε,
 
κι ἀρχάγγελοι ἔσκυψαν, θαυμάζοντας,
 
τὴ μυστικὴ ἕνωση νὰ δοῦνε...

Σ᾿ εὐχαριστῶ ποὺ καταδέχτηκες 
στὴ φάτνη τούτη νὰ ξανάρθης.
 
Ὦ, μεῖνε χρόνια, χρόνια ἀτέλειωτα
 
μέσα μου, ἀφέντης καὶ μονάρχης.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: