Τάδε έφη ο αδελφός μας Σωτήριος:

  • Πόσα χρόνια τα λέμε οι δύό μας ? Θυμάσαι που κάποτε έλεγες οτι δεν υπάρχει έστω ένας ακόμα , θυμάσαι που έλεγες που είναι έστω ένας Ιερέας που είναι έστω ένας επίσκοπος που να μη μνημονεύει Βαρθολομαίο ? Λες "διακοπή δεν βλέπω " . Ε λάθος βλέπεις ! Και μόνος οταν ήμουν με τον Ιησού μου , και τώρα με αυτούς τους "λίγους " ήμαστε οχι η πλειοψηφία αλλά η πανψηφία ! Τότε έλεγα κάπου , που δεν ξέρω , αλλά κάπου έχει ο Θεός Ιερέα. Έχει Επίσκοπο . Αλλά και να μην έχει ... τι να κάνουμε ...αν είμαι ο τελευταίος ... ας είμαι . Δεν τον αρνούμαι ! Τώρα τι λες ? Να ο π Τρικαμηνάς να ο π Αρτέμιος να και άλλοι ! Και τότε που με έβλεπες μόνο , αν και δεν ήμουν , και τώρα η όλη Εκκλησία δεν μνημονεύει αλλά αναθεματίζει τον παπικό Βαρθολομαίο τον αιρεσιάρχη τον εχθρό του Θεού. Όσοι είναι του Ιησού είναι ήδη οχειρωμένοι στα τείχη της Ιερουσαλήμ . Αν τώρα δώσει ο Θεός και αποσπασθεί έστω ΕΝΑΣ από όσους έχει σκλαβωμένους ο εχθρός και έρθει στην ασφάλεια του τείχους μας , αυτό θα είναι Θεού έργο και όχι δικό μας. Δόξαζε το λοιπόν τον Θεό και μην απελπίζεσαι . Εσύ λες "ήμουν νιος και γέρασα, και διακοπή δεν βλέπω..." Λάθος το βλέπεις ... Ακου που σου λέω ....

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΨΕ ! ΠΑΨΕ ΝΑ ΛΕΣ ΠΑΤΑΤΕΣ!