Η εξαπάτηση των πιστών : Η ομολογία αυτή του Αθηναγόρα είναι όντως φοβερή! Ομολογεί τη μνημόνευση στην αγία Πρόθεση και στο άγιο Θυσιαστήριο του ονόματος του αιρετικού πάπα! Αυτό σημαίνει αδιαμφισβήτητα ότι θεωρούσε τον εαυτό του ενωμένο με τον πάπα! Σημαίνει ότι ο Αθηναγόρας θεωρούσε ότι έγινε η ΄Ενωση των Εκκλησιών!

Είναι δυνατόν να έγινε η Ένωση των Εκκλησιών, επειδή ο Αθηναγόρας μνημόνευε τον πάπα; 
Ασφαλώς, ναι!

Ο Αθηναγόρας δεν ήταν ένα απλό άτομο. Δεν ήταν ένα απλό μέλος της Εκκλησίας. Ήταν Πατριάρχης της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Κιʼ όταν ο Προκαθήμενος μιάς Εκκλησίας, όπως είναι το ιστορικό Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως, ενώνεται με τον αιρετικό πάπα, καθίστανται αιρετικοί όχι μόνο οι «περί Αυτόν Ιερώτατοι Μητροπολίται», όπως γράφει, που τον μνημονεύουν και συλλειτουργούν μαζί του, αλλά και όλοι οι Ορθόδοξοι, όπως

• όλοι οι υπʼ αυτόν κληρικοί, που συλλειτουργούν μαζί του ή τον μνημονεύουν.
• όλο το ποίμνιό του, που εξυπηρετείται μυστηριακά από κληρικούς του, που τον μνημονεύουν.
• όλοι οι άλλοι Πατριάρχες και Αρχιεπίσκόποι, που έχει «κοινωνία» μαζί τους.
• όλοι οι άλλοι κληρικοί των λοιπών Πατριαρχείων και Εκκλησιών, οι οποίοι συλλειτουργούν
ή μνημονεύουν τους Πατριάρχες ή Αρχιεπισκόπους τους, που «κοινωνούν» με τον Αθηναγόρα!
• ολόκληρα τα ποίμνια των Πατριαρχείων και Εκκλησιών αυτών, των οποίων οι Προκαθήμενοι Πατριάρχες τους και Αρχιεπίσκοποι «κοινωνούν» με τον Αθηναγόρα!

Δηλαδή, εάν ένας Πατριάρχης μιας οιασδήποτε Ορθόδοξης Εκκλησίας μνημονεύει τον πάπα, αυτό και μόνο το γεγονός καθιστά παπικές όλες τις τοπικές Εκκλησίες, με τις οποίες έχει «κοινωνία»!

δ. Ναι, αλλά ο Αθηναγόρας πέθανε. Μετά τον Αθηναγόρα, τι έγινε; Τι στάση τήρησαν και τηρούν οι διάδοχοί του Δημήτριος και Βαρθολομαίος;
Εξαρτάται, από τον εάν οι διάδοχοι του Αθηναγόρα μνημονεύουν και αυτοί τον Πάπα.
Τον μνημονεύουν;
Εάν είπε την αλήθεια ο καθένας τους, ο Δημήτριος και ο Βαρθολομαίος, όταν είχαν εκλεγεί Πατριάρχες, ότι θα συνέχιζαν νʼ ακολουθούν τη γραμμή του Αθηναγόρα, την οποία ποτέ δεν καταδίκασαν, θα δεχθούμε ότι κιʼ αυτοί μνημονεύουν τον πάπα! Αυτό το έμμεσο συμπέρασμα μπορεί να τεκμηριωθεί με αποδείξεις;
Ασφαλώς, ναι! Δεν έχει κανείς, παρά να παρακολουθήσει τα όσα έγιναν κατά την πρόσφατη, στις 29 Νοεμβρίου 2006 επίσημη επίσκεψη του πάπα Βενεδίκτου 16ου στη Κωνσταντινούπολη. Κατά την διάρκεια της του εσπερινού και της θείας Λειτουργίας, που παρίστατο και ο πάπας αντάλλαξε με τον Βαρθολομαίο λειτουργικούς ασπασμούς, ευλόγησε το περιστασιακό εκκλησίασμα, του έψαλαν «πολυχρονισμούς» και δυο τροπάρια τα οποία συνέθεσαν ειδικά γιʼ αυτόν «αγιορείτες μοναχοί» , τέλος δε ο διάκονος του Βαρθολομαίου έκανε την εξής δέηση:

«Έτι δεόμεθα υπέρ του αγιωτάτου επισκόπου και πάπα Ρώμης Βενεδίκτου και του Αρχιεπισκόπου και Πατριάρχου ημών Βαρθολομαίου και υπέρ του κατευθυνθήναι τα διαβήματα αυτών εις πάν έργον αγαθόν» !!!

Δεν είναι η δέηση αυτή «μνημόνευση επʼ εκκλησίαις» του πάπα;
Είναι δυνατόν να έχει κανείς αντίρρηση σʼ αυτό;
Το μνημόσυνο αυτό του πάπα σημαίνει ΄Ενωση των Εκκλησιών !!!

2 σχόλια:

Παναγιώτης Μακρής είπε...

Όχι και ολοκληρωτική ένωση κ Κώστα, ο ίδιος ο πάπας έκανε δήλωση το 2013 ότι ακόμα δεν μπορεί να συλλειτουργήσει με τον Βαρθολομαίο επειδή δεν έχει γίνει η ένωση. Δήλωση του πάπα: Προκαλεί πόνο το ότι δεν μπορούμε, ακόμη, να συλλειτουργήσουμε, αλλά η φιλία υπάρχει. Και νομίζω ότι ο δρόμος είναι αυτός: φιλία, κοινή προσπάθεια και προσευχή υπέρ της ενότητας. Με το να λέμε για ένωση σημαίνει ότι η Εκκλησία έπεσε έξω και έχει πάψει να υφίσταται η Χάρις στα μυστήρια της Εκκλησίας αυτό είναι βλασφημία όμως, ας μην πιάνουμε τα άκρα.

Silver είπε...

Χριστός Ανέστη αδελφέ Παναγιώτη!

Γράφεις ότι δεν έγινε ολοκληρωτική ένωση. Όμως ολοκληρωτική ένωση την εννοείς εσύ Ορθοδόξως, δηλαδή να φθάσουν στο κοινό Ποτήριο. Θέλω να πιστεύω ότι αντιλαμβάνεσαι αμφότεροι Πάπας και Πατριάρχης γνωρίζουν ότι --από το 1965 με την άρση των αναθεμάτων, την αναγνώριση των παπικών μυστηρίων και ιερωσύνης του κειμένου του Μπαλαμάντ το 1993, της συλλειτουργίας του Φαναρίου το 2006-- πρόκειται για προδοσία της Πίστης από πλευράς Ορθοδόξων. Διότι αφού οι Παπικοί εμμένουν στις αιρέσεις των και η «Ορθόδοξος Εκκλησία» ύστερα από δέκα αιώνες διακοπής, της μεταξύ των κοινωνίας, τώρα τους αναγνωρίζει ως Εκκλησία, σημαίνει ότι η «Ορθόδοξη Εκκλησία» δεν είναι Η Εκκλησία μετά το 1054 αλλά είναι εκκλησία πλάνης! Πρέπει να κατανοήσουμε ότι τον Παπισμό δύο, κυρίως, πράγματα ενδιαφέρουν: ΤΟ ΠΡΩΤΕΙΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΑΘΗΤΟΝ! Εκεί έχει την μεγίστη ευαισθησία και όχι στο κοινό Ποτήριο των Ορθοδόξων. Επομένως εδώ έχουμε «ένα σμπάρο δύο τρυγόνια» κατά το δη λεγόμενο. Προς το παρόν ο Πάπας αναγνωρίζεται ως ο υπέρτατος Ποιμήν της Εκκλησίας με απόλυτες εξουσίες και ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος μπορεί να συνεχίζει να κρατεί το πόστο του κοροϊδεύοντας τους αφελείς «Ορθοδόξους» ότι δεν έχει προδώσει την Πίστη αφού δεν έχουν φθάσει στο κοινό Ποτήριο με τους παπικούς, και ως απόδειξη τούτου συνεχίζουν τους διαλόγους!!! Τώρα για την «Δήλωση του Πάπα» που αναφέρεις, χρειάζεται να σου επιστήσω την προσοχή από δηλώσεις ανθρώπου εκτός Εκκλησίας και μάλιστα Αιρεσιάρχη; Πως τον ονομάζει ο αθάνατος Μακρυγιάννης; «Φραγκεμένους μας θέλουν τα τσογλάνια του ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΟΥ του Πάπα». Τρισκατάρατος λοιπόν ο Πάπας, άνθρωπος ψεύδους και πλάνης. Συνεχίζεις αδελφέ Παναγιώτη γράφοντας : Με το να λέμε για ένωση σημαίνει ότι η Εκκλησία έπεσε έξω… Πως εννοείς την Εκκλησία; Άκουσε τι λέγει ο π. Θεόδωρος Ζήσης με απλά λόγια : Στήν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ ἀνήκουν ὅσοι ἀκολουθοῦν τήν Αλήθεια• ὅσοι δέν ἀκολουθοῦν τήν Αλήθεια, αὐτοί δέν ἀνήκουν στην Ἐκκλησία. Αὐτό ἰσχύει πολύ περισσότερο γιά ὅσους ἐξαπατοῦν τους ἑαυτούς των αὐτοαποκαλούμενοι καί ἀλληλοαποκαλούμενοι ποιμένες καί ἱεροί ἀρχιποιμένες. Γιατί ἔχουμε διδαχθῆ ὅτι ὁ Χριστιανισμός δέν δίνει σημασία στά πρόσωπα, ἀλλά στήν ἀλήθεια καί στήν ἀκρίβεια τῆς πίστεως. Ο Μέγας Βασίλειος: «ουκ εν τοίχοις εστίν η Εκκλησία αλλ΄ εν τη των δογμάτων αληθεία» Ο άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής : Εκκλησία είναι ο ίδιος ο Χριστός και η Αλήθειά Του, το Ευαγγέλιο Του, η Ορθή Πίστη, η ορθή δόξα. Αυτή είναι η Εκκλησία!
Και όπου υπάρχει αυτή η αλήθεια, η ορθή δόξα, εκεί είναι και η Εκκλησία του Xριστού. Όπου δεν υπάρχει αυτή η ορθή δόξα, η ορθή ομολογία και η αλήθεια, εκεί δεν υπάρχει ούτε Εκκλησία του Xριστού.
Τέλος ο μεγάλος Πατέρας της Εκκλησίας Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς γράφει: "Kαι γαρ οι τοις του Xριστού Εκκλησίας της Αληθείας εισίν, οι δε μη όντες της Αληθείας ουδέ τοις του Xριστού Εκκλησίας εισίν".
Δηλαδή, αυτοί που είναι μέσα στην Αλήθεια είναι και μέσα στην Εκκλησία του Xριστού. Ενώ αυτοί που είναι έξω από την Αλήθεια δεν είναι ούτε μέσα στην Εκκλησία του Xριστού, αλλά είναι έξω από Αυτήν. Κατ’ ακολουθία οι Οικουμενιστές είναι εκτός Αληθείας εκτός Εκκλησίας του Χριστού.

Νάσαι πάντα καλά!

Εν Χριστώ Αναστάντι,

Κωνσταντίνος Αργυρακόπουλος.