Ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης εἶπε σὲ ὁμιλία του στὸ Βόλο, παρουσία ἱερέων, μοναχῶν καὶ ἑκατοντάδων πιστῶν: «

«Ἐν πρώτοις νὰ φροντίσουμε νὰ μὴ μιανθοῦμε κι ἐμεῖς ἀπὸ τὶς αἱρέσεις τοῦ Παπισμοῦ καὶ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Νὰ μὴν ἔχουμε καμία ἐπικοινωνία μαζί τους, ὅπως συνιστοῦν ἡ Ἁγία Γραφὴ καὶ οἱ Πατέρες... Νὰ ἐνισχύσουμε καὶ νὰ συμπαρασταθοῦμε πρὸς τοὺς ἀγωνιστὰς τῆς Ὀρθοδοξίας ποὺ διώκονται, τιμωροῦνται, συκοφαντοῦνται... Ἡ ἀποψινή μας παρουσία ἐδῶ ...εἶναι καὶ μία συμπαράσταση πρὸς τὸν ταλαιπωρούμενο ἀδελφὸ καὶ πατέρα, πρὸς τὸν ἀδίκως τιμωρηθέντα π. Εὐθύμιο Τρικαμηνᾶ, ὁ ὁποῖος ἐτόλμησε καὶ ἐσήκωσε μόνος ἐπὶ ἔτη τὸ «βάρος τῆς ἡμέρας», τὸ βάρος τῆς ἀντιπαραθέσεως μὲ τὸν Οἰκουμενισμὸ καὶ τοὺς Οἰκουμενιστὰς Ἐπισκόπους».

1 σχόλιο:

ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ είπε...

Το "Ακαινοτομητον" Πληρωμα της Εκκλησιας της Ελλαδος ( η οιασδηποτε αλλης Τοπικης Εκκλησιας η Πατριαρχειου ) ειναι εκεινο το οποιον-οπως αγιοπατερικως επι εικονομαχιας κατα τον Αγιον Θεοδωρον τον Στουδιτην "Ενισταται Ορθοδοξως και Θεαρεστως" επι τω σκοπω της διασωσεως και διατηρησεως της Ορθοδοξου υποστασεως και ιδιοτητος της Εκκλησιας,"διαστελλον εαυτο" απο των "...σφαλλομενων ποιμενων του",καθοτι, μονον ουτω δυναται τουτο αυτοδικαιως να ισταται και να παραμενη "Εντος της Εκκλησιας", εις ην τουτο τοπικως ανηκει, "χωρις ν' αποτελη ιδιαιτεραν και ανεξαρτητον Ορθοδοξον Εκκλησιαν εν Ελλαδι",δεδομενου  οτι τουτο, ως "Ακαινοτομητον" Πληρωμα Αυτης, αποτελει την "φαεινην και αλυμαντον πλευραν της αυτοκεφαλου Εκκλησιας της Ελλαδος, ως μια φρουρα" Αυτης περιφρουρουσα αφ' ενος μεν τον θεσμον του Ορθοδοξου Εορτολογιου, αφ' ετερου δε " ρυουσα την Εκκλησιαν εκ των μερισμων και σχισματων", ως και εκ της αντιχριστου παναιρεσεως του Οικουμενισμου, τα οποια,ως μη ωφειλεν, η Ιεραρχια της Ελλαδος συνεχιζει να υιοθετη και αποδεχηται δια της πληρους συμπορευσεως και κοινωνιας αυτης μετα των αυτουργων της αιρεσεως, καθιστωσα ουτω εαυτην κανονικως "υποδικον Συνοδικως" και αξιαν "αποτειχισεως" εναντι της Ορθοδοξου ταυτης φρουρας του "Ακαινοτομητου" ενισταμενου εκκλησιαστικου πληρωματος της, ητις φρουρα "συνεχιζει την ιστοριαν ( και σωτηριον αποστολην ) της Εκκλησιας της Ελλαδος".
> Εκεινο ομως, το οποιον κατοχυρωνει την "Εντος Εκκλησιας" Ορθοδοξον υποστασιν του "Ακαινοτομητου" τουτου εκκλησιαστικου πληρωματος, ειναι η υπ' αυτου μετ' απολυτου πιστεως και αδιακριτου υπακοης,"παραυτα" επιτασσομενη εκπληρωσις της κανονικως θεμελιουμενης Συνοδικης εντολης και Διαταξεως της "Διαστολης" και "Αποτειχισεως" απο των, ως ανω ελεχθη, "...σφαλομενων" και δια τουτο "καλουμενων" και "υποδικων" εκκλησιαστικων αυτου ποιμενων, ητις πραξις της "αποτειχισεως" επιτελειται παντοτε δια του Κανονικου Μετρου της " Προ Συνοδικης Διαγνωσεως και κρισεως" των "Υποδικων" ποιμενων.Καταφανως καταδεικνυεται οθεν, οτι η Ορθοδοξος και Θεαρεστος  "Ενστασις", η υπο του "Ακαινοτομητου" Πληρωματος της Εκκλησιας της Ελλαδος Πατερικως διενεργουμενη, δεν αποβλεπει εις δημιουργιαν και συνεχισην μονιμου καταστασεως επι σκοπω υποκαταστασεως η αντιποιησεως και σφετερισμου της ιδιοτητος και αποστολης της Εκκλησιας της Ελλαδος η εις ιδρυσιν αλλης ιδιας αυτου Εκκλησιας,αλλα, δια των Κανονικων και Συνοδικων Μετρων τοσον της "αποτειχισεως" οσον και της "Προ Συνοδικης Διαγνωμης και κρισεως" της "...σφαλλομενης" Ιεραρχιας της Εκκλησιας της Ελλαδος, αποβλεπει "εις συγκροτησιν Γενικης Ορθοδοξου Εκκλησιαστικης Συνοδου" προς κατακρισιν της οικουμενιστικης αιρεσεως και του Νεο-Ημερολογιτικου Σχισματος, ως αιτιων του Εκκλησιαστικου διχασμου και της διαιρεσεως του Πληρωματος της Εκκλησιας και εδραιωσιν της εν "ενι στοματι και μια καρδια" ενοτητος της πιστεως και "κατισχυσιν της Ορθοδοξιας" και οπως "των διεστωτων την διαφωνιαν εις συμφωνιαν μεταγαγη και το μεσοτειχον αρθη της εχθρας και η αρχηθεν θεσμοθεσια της Καθολικης ( Ορθοδοξου ) Εκκλησιας το κυρος απολαβοι".