Απάντηση του αδελφού μας Κυπριανού Χριστοδουλίδη στον αδελφό μας Γεώργιο Γιαννόπουλο.

Προς Γεώργιο Γιαννόπουλο

Απάντηση πρώτη
Απαντήσεις υπάρχουν, αφού όμως λέτε ότι αυτές αποτελούν εφευρήματα πλανεμένων διδαχών από παρασυναγωγές, κλείνουμε εδώ το θέμα. Άλλα δεν χρειάζονται και μην κάνετε τον κόπο να μου στέλνετε συνεχώς ημέηλ. Εγώ είμαι πλανεμένος παρασυνάγωγος, εσείς δεν είστε. Λοιπόν, ώρα σας καλή και ώρα μου κακή.

Έρρωσθε εν Κυρίω
κχ


Απάντηση Δεύτερη
Καλώς γράφετε, όχι εδώ, δεν λέμε δικά μας πράγματα και ότι (εμείς) κάνουμε μεταφορά άλλων. Θα μπορούσατε όμως να αποφεύγατε εμπαθείς χαρακτηρισμούς κατά αδελφών, οι οποίοι, μαζί με σας και άλλους, προσπαθούν να βρούν λύσεις από τη ζημιά που πάθαμε με την Καινοτομία. Κατά τη γνώμη μου, ζημιά δεν έκαναν οι επίσκοποι του Παλαιού με το να φτιάξουν Σύνοδο. Σύνοδος έπρεπε να σχηματισθεί, έστω παρά τα καθιερωμένα. Προς τούτο επικαλέσθηκα το παράδειγμα του Ιούδα Μακκαβαίου και δεν μπορείτε, νομίζω, να μου προσάψετε τη μομφή του "γράφεις δικά σου πράγματα". Τότε οι εχθροί ήταν ορατοί, σήμερα όμως δεν είναι, όπως δεν ήταν τότε, όταν αποφασίστηκε η Καινοτομία. Το σημειώνει άλλωστε και ο απ. Παύλος, όταν γράφει ότι η πάλη είναι προς τα πνευματικά της πονηρίας : 12 ὅτι οὐκ ἔστιν ἡμῖν ἡ πάλη πρὸς αἷμα καὶ σάρκα, ἀλλὰ πρὸς τὰς ἀρχάς, πρὸς τὰς ἐξουσίας, πρὸς τοὺς κοσμοκράτορας τοῦ σκότους τοῦ αἰῶνος τούτου, πρὸς τὰ πνευματικὰ τῆς πονηρίας ἐν τοῖς ἐπουρανίοις.

Εδώ οφείλουμε να δώσουμε τον κοινό αγώνα και μη μπλέκουμε με εκκλησιολογίες, ιεροκανονολογίες κ.α. όταν δεν έχουμε αποκρυσταλλωμένη γνώμη για το δογματικό ή μη του ζητήματος. Ή θίγει το Δόγμα η Καινοτομία ή δεν το θίγει. Παρόμοιο ήταν και το πρόβλημα με τις άγιες Εικόνες, για να αποδειχθεί τελικά ότι, όντως, ήταν δογματικό. Στο Δόγμα ημερολογιακή ακρίβεια δεν έχουμε, έχουμε όμως το "σταυρωθέντα επί Ποντίου Πιλάτου". Έγιναν συζητήσεις και τελικά καθορίστηκε με Οικουμενική Σύνοδο - όχι με ακρίβεια - η χρονολόγηση, την οποία απέρριψαν όψιμα οι αιρετικοί. Κατ΄ εντολή των πολιτικών (Κοινωνία Εθνών και τώρα Ηνωμένες Θρησκείες) μας έσυραν πίσω τους οι προτεστάντες και οι παπικοί ουνίτες (σιωνιστές αμφότεροι). Επιστήμονες το δίχως άλλο ! Μπόρεσαν και υπολόγισαν την ισημερία από κτίσεως κόσμου- κάτι δισεκατομμύρια χρόνια σημειωτέον. Εξυπνότεροι και επιστημονικότεροι εμείς επιστρατεύσαμε τη λογική του μπακάλη : τρεις το λάδι, τρείς το ξύδι, πέντε το λαδόξυδο, ίσια η παλάντζα, διορθωμένο το Ιουλιανό.

Α, ναι ! Είχαμε και τον ειδωλολάτρη που έφτιαξε το ημερολόγιο, αλλά δεν είχαμε τους αιρετικούς που το διόρθωσαν. Αυτοί δεν είναι ειδωλολάτρες, αν και πιστοί στο φιλιόκβε. Πατώσαμε.

Αν όλα αυτά δεν δείχνουν δόλια προσπάθεια να ξηλωθεί το Ορθόδοξο Δόγμα, εμείς γιατί καθόμαστε και τσακωνόμαστε για το τι λέει ο α, β, γ, Κανόνας, τα αγιοπατερικά και τα αγιοπρακτικά της Εκκλησίας ; Βρισκόμαστε σε πόλεμο και σχολάζουμε μελετώντας Κανόνες, Πηδάλιο, αγίους κλπ. Προσπαθούν να ακυρώσουν το Δόγμα και οι π. Ζήσης, π. Μεταλληνός και άλλοι λένε : "Και πού θα πάμε αν αποτειχισθούμε ; Με τους Παλαιοημερολογίτες που τρώγονται και αλληλοαφορίζονται ; Καθόμαστε εδώ και πολεμάμε". Φυσικά, με αυτά που γράφετε και γράφουν δυστυχώς άλλοι, τους δίνετε το δικαίωμα να συντηρούν την αίρεση που μας τυραννά. Έγινε το πρώτο βήμα και ξεσηκώθηκαν οι σχολάζοντες μελετητές των Γραφών να αποδείξουν πόσο μασονική, πόσο οικουμενιστική και πόσο δεν ξέρω τι άλλο θα βρουν, ήταν η ένωση που έγινε.
Τι να πω ;

κχ

1 σχόλιο:

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ είπε...

Πολυ σωστα λετε για το ενα βαπτισμα των νεο-ημερολογιτων οτι ειναι εγκυρο  αρα παραδεχεσθε οτι οι νεο-ημερολογιτες οικουμενιστες εχουν εγκυρα μυστηρια προ συνοδικης καταδικης αφου δεν εχουν καταδικαστει απο Ορθοδοξη Συνοδο ζωντων επισκοπων.
Αρα και ο αιρετικος και σχισματικος οικουμενιστης  αρχιεπισκοπος αθηνων ιερωνυμος αφου δεν εχει δικαστει απο Αγια Ορθοδοξη Συνοδο Αποτειχισμενων ζωντων επισκοπων και δεν εχει τοποθετηθει  στην μια  αρχιεπισκοπικη και μοναδικη θεση της τοπικης εκκλησιας των αθηνων αλλος Ορθοδοξος πως εσεις αναγνωριζετε  δεχεσθε μνημονευτε και κοινωνητε με τον επισκοπο καλλινικο???
Εγινε αρχιεπισκοπος αθηνων  λαθραια? η νομιμα και κανονικα?
Μπηκε στην μανδρα των προβατων απο την εισοδο και την  πορτα  ? η αλλαχωθεν απο την πισω πορτα ? και  την εξοδο ?
Πως ειναι δυνατον σε μια θεση του αρχιεπισκοπου αθηνων να υπαρχουν πεντε αρχιεπισκοποι?????
Πεντε εκκλησιες της ελλαδος εχουμε????
Πεντε μητροπολιτες  θεσσαλονικης εχουμε?????
ΠΕΝΤΕ ΣΥΜΒΟΛΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΕΧΟΥΜΕ?????
Πεντε ιεραρχιες της εκκλησιας της ελλαδος εχουμε?????
Πεντε συνοδους της εκκλησιας της ελλαδος εχουμε?????
Πεντε Ενεργειες και Πεντε Δυναμεις εχουμε σε Μια και Μοναδικη Επισκοπικη Θεση Κανονικης Τοπικης Εκκλησιας καποιας χωρας???????
Πεντε εκκλησιες της ελλαδος με πεντε ιεραρχιες επισκοπων με πεντε αρχιεπισκοπους αθηνων με πεντε συνοδους εκκλησιων.
Δηλαδη ολα επι πεντε.
Φανταστειτε τι θα γινοταν στην ελλαδα εαν ειχαμε πεντε διαφορετικα  παραλληλα και ξεχωριστα προσωπα στην μια και μοναδικη θεση του καθε θεσμου.
Και μετα δεν ειναι κοροιδια στην Θεια Λειτουργεια οταν λεει καποιος οτι πιστευει στην Μια Αγια Καθολικη και Αποστολικη Εκκλησια??
Ποιον κοροιδευει Τον Χριστο? τον εαυτο του?η τους συνανθρωπους του????
Οπως οι αιρετικοι οικουμενιστες ποδοπατανε σαν να βρισκωνται σε χορο το συμβολο της ΠΙΣΤΕΩΣ  αφου κοινωνανε εκκλησιαστικα με ολους τους αιρετικους βλασφημους και κακοδοξους  του κοσμου, οπως οι σχισματικοι οικουμενιστες σχιζουν την Λατρευτικη Ενοτητα της Πιστεως και την Κοινωνια του Αγιου Πνευματος της ΜΙΑΣ Εκκλησιας και βρισκονται στην δευτερη την σχισματικη που κοπηκε απο την Πρωτη ετσι και η πεντε εκκλησιες της ελλαδος εκτος της Μιας της Κανονικης και νομιμης αποτελουν κανονικη και νομιμη παρασυναγωγη.