Αντρέα σ' ευχαριστώ!

48 mins ·
Erwin Schrümpf είναι το όνομά του. Ένα βράδυ, αρκετά αργά, έλαβα ένα μήνυμα απ΄τον Αντρέα (άλλος Αντρέας).
Αντρέα, μου λέει, δες σε παρακαλώ αυτή τη διεύθυνση. Και μου γράφει μια δικτυακή διεύθυνση στα γερμανικά. Στην αρχή δεν κατάλαβα.
Η σημαία όμως μου έκανε εντύπωση.
Ελληνική σημαία στο φορτηγάκι του Γερμανού; Άρχισα να το ψάχνω. Αυστριακός είναι, μου είπε ο Αντρέας.
Erwin Schrümpf είναι το όνομά του. ...
Είναι εθελοντής. Αγαπά την Ελλάδα, τους Έλληνες. Απ’ την πρώτη στιγμή της κρίσης συγκεντρώνει φάρμακα και τα φέρνει με το βανάκι του στην χώρα μας.
Τα πηγαίνει στα νησιά, σε χωριά, σε απομακρυσμένα κέντρα υγείας, όπου έχουν ανάγκη.
Το κάνει χρόνια.
Εγώ δεν τον είχα ακούσει ποτέ. Τα τρομερά
media αγνοούν την ύπαρξή του.
Ήταν κι’ αυτός στο
Norman Atlantic.
Κάηκε το βανάκι του. Σώθηκε απ’ την κόλαση.
Γύρισε στην πόλη του. Σε δεκαπέντε μέρες έκανε το ίδιο ταξίδι. Έφερε φάρμακα. Και το ξαναέκανε.
Με καινούργιο βανάκι, που του το χαρίσανε αναγνωρίζοντας την προσφορά του.
Τον τιμήσανε. Οι Αυστριακοί.
Και συνεχίζει να έρχεται. Να φέρνει.
Erwin Schrümpf είναι το όνομά του και ανήκει σ’ εκείνους τους ανθρώπους που αγαπούν την ευθύνη.
www.griechenlandhilfe.at
http://www.sos-villages.gr/…/480-h-fwtia-dynamwse-akoma-per…
Τον Erwin Schrümpf μου τον "γνώρισε" ο φίλος μου ο Αντρέας Τόλαρος.
Αντρέα σ' ευχαριστώ!

 Andreas Oikonomou's photo.

Δεν υπάρχουν σχόλια: