Ἀγωγὴ τοῦ Πατριάρχου πρ. Ἱεροσολύµων εἰς τὸν διαχειριστὴν τοῦ amen.gr

Ὡς ἐπληροφορήθημεν ἀπὸ τὴν ἐφημερίδα «Παρὸν τῆς Κυριακῆς» τῆς 27ης Σεπτεβρίου 2015: «Ἀποζηµίωση τῆς τάξεως τῶν 200.000 εὐρὼ ζητάει ὁ -κατὰ τὸν ἴδιο- κανονικὸς Πατριάρχης Ἱεροσολύµων Εἰρηναῖος µὲ ἀγωγὴ ποὺ κατέθεσε πρὶν ἀπὸ µερικὲς ἡµέρες εἰς βάρος τοῦ κ. Νίκου Παπαχρήστου, δηµιουργοῦ καὶ διαχειριστῆ τοῦ δηµοφιλοῦς ἱστότοπου Amen.gr, γιὰ συκοφαντικὴ δυσφήµηση καὶ προσβολὴ τῆς προσωπικότητός του. ...Ὁ Μακαριώτατος ὑποστηρίζει, γιὰ µία ἀκόµη φορά, κατηγορηµατικὰ πὼς «ἐγὼ ὡς θῦµα αὐτῆς τῆς ἀκραίας συκοφαντικῆς δυσφηµήσεως καὶ προσβολῆς τῆς προσωπικότητoς ἀπὸ τὸν ἐναγόµενο, ποὺ γνωρίζω ὅσο κανείς. Ὅµως ὅλα αὐτὰ τὰ ψεύδη τῆς πλεκτάνης, ποὺ ἐπιστρατεύτηκαν ἐναντίον µου καὶ ἐσφράγισαν τὰ 10 χρόνια τῆς Πατριαρχείας µου, µὲ τὸ γνωστὸ σηµερινὸ ἀποτέλεσµα ἀποµόνωσής µου στὸ κελὶ καὶ ζωντανοῦ ἀργοῦ θανάτου µου, µὲ κλειδωµένες τὶς δύο ἐξώθυρες τοῦ προαυλείου χώρου µου, ἀπὸ τὸν Ἀρχιεπίσκοπο θαβωρίου Θεόφιλο Γιαννόπουλο καὶ τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Κωνσταντίνης Ἀρίσταρχο Περιστέρη, οἱ ὁποῖοι καὶ       κατέχουν τὰ κλειδιά».

" O.T."

Δεν υπάρχουν σχόλια: