Γιατί η Δύση εξισλαμίζει την Ελλάδα

«Αν βουληθείς να μαρνηθείς και να μαλησμονήσεις, σε Τούρκικα σπαθιά σε δω, σε Καταλάνου χέρια. Αράπηδες σε σέρνουσι και Τούρκοι να σε δέσουν, κι σ’ όχλο Σαρακίνικο τρεις μαχαιριές σε δώσουν», Ελληνικό μεσαιωνικό δημώδες

Στο χαοτικό κλίμα που προκλήθηκε από την άφιξη εκατοντάδων χιλιάδων εξαθλιωμένων Ελλήνων προσφύγων τον Σεπτέμβριο του 1922 στην Αθήνα , το πρώτο μέτρο της επαναστατικής επιτροπής που ανέλαβε την εξουσία στις 15 Σεπτεμβρίου του 1922, ήταν η επίταξη δημοσίων και ιδιωτικών κτιρίων, για την προσωρινή εγκατάσταση των προσφύγων. Το μέτρο της επίταξης - όπως κωδικοποιήθηκε και επεκτάθηκε με τα νομοθετικά διατάγματα της 11ης Νοεμβρίου 1922 «Περί επιτάξεως ακινήτων δι’ εγκατάστασιν προσφύγων» και της 22ας Νοεμβρίου 1922 «Περί επιτάξεως κατοικουμένων ή οπωσδήποτε χρησιμοποιουμένων ακινήτων» ήταν η αρχή για τις πρώτες προστριβές ανάμεσα στους παλιούς και τους νέους κατοίκους της πόλης. Η επίταξη και η αναγκαστική συγκατοίκηση γηγενών και προσφύγων στα ίδια σπίτια, προκάλεσε έντονες αντιδράσεις και διαμαρτυρίες από την πλευρά των γηγενών.

Κυριακὴ τοῦ Ἀντίπασχα στὴν Κερατέα

1JSRHGIOU

Αναστήτω ο Θεός και διασκορπισθήτωσαν οι εχθροί αυτού


ΕΟΡΤΟΔΡΟΜΙΟΝ

Ωδή γ΄.  Ο Ειρμός.
Νεύσον προς ύμνους, οικετών ευεργέτα, Εχθρού ταπεινών την επηρμένην οφρύν· Φέρων τε παντεπόπτα της αμαρτίας, Ύπερθεν, ακλόνητον εστηριγμένους, Μάκαρ μελωδούς, τη βάσει της Πίστεως,

Ερμηνεία.

Τον παρόντα Ειρμόν προσφωνεί εις τον γεννηθέντα Χριστόν ο θεσπέσιος Μελωδός, παρακαλών αυτόν, και δια τον εαυτόν του, οστις εμελούργησε τον παρόντα Κανόνα, και δια τους ψάλλοντας αυτόν Χριστιανούς. Λέγει λοιπόν προς τον Κύριον· ω Θεέ ευεργέτα ημέτερε, παντεπόπτα και αυτού του βάθους των καρδιών εξεταστά και μόνε μακάριε, σε παρακαλούμεν και ικετεύομεν· νεύσον εις τους ύμνους τούτους, τους οποίους σοι προσφέρομεν ημείς οι ικέται και δούλοί σου, και με την συνήθη σου ιλαρότητα τούτους επάκουσον.

O Συναξαριστής της ημέρας.

Δευτέρα, 20 Απριλίου 2015

Θεοδώρου Τριχινά του οσίου, Αθανασίου του των Μετεώρων, Ιωάννου, Ιωάσαφ, Ζακχαίου αποστόλου.


Ὁ Ὅσιος Θεόδωρος καταγόταν ἀπὸ τὸ Βυζάντιο καὶ γεννήθηκε ἀπὸπλούσιους καὶ εὐσεβεῖς γονεῖς. Ἀπὸ νεαρὴ ἡλικία ἀκολούθησε τὸμοναχικὸ βίο γενόμενος μοναχὸς στὴ μονὴ ποὺ γι’ αὐτὸν ἐκαλεῖτομονὴ τοῦ Τριχινᾶ. Ὁ Ὅσιος Θεόδωρος ὑπέβαλε τὸν ἑαυτό του σὲ κάθε κακουχία καὶ σκληραγωγία. Τὸ σῶμά του τὸ κάλυπτε μὲ λεπτὸ τρίχινο ἱμάτιο, γι’ αὐτὸ καὶ ἐπονομάσθηκε Τριχινᾶς. Μὲ τοὺς σκληροὺς ἀσκητικούς του ἀγῶνες ὁ Ὅσιος ἀπεκάλυπτε καὶ ἐξουδετέρωνε τὶς ἀπάτες τῶν δαιμόνων.
Ὁ Ὅσιος Θεόδωρος κοιμήθηκε μὲ εἰρήνη καὶ ἔλαβε τὴ Χάρη ἀπὸ τὸν Θεό, ὁ τάφος του νὰ ἀναβλύζει μύρο ποὺ εὐωδίαζε. Ἔτσι, ὅσοι προσέτρεχαν ἐκεῖ μὲ πίστη καὶ εὐλάβεια, λάμβαναν τὴν ὑγεία τῆς ψυχῆς καὶ τοῦ σώματος.

Ο Kyprianos Christodoulides άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΒΑΠΤΙΣΜΑ":

"Πολλοί πηγαίνουν στις Εκκλησίας για τον Θεό, όμως σκανδαλίζονται άθελα τους με αυτά που βλέπουν.
Σε άλλο πλανήτη ζει ο Χριστοδουλίδης;"

κχ
Ο Χριστοδουλίδης δεν ζει σε άλλο πλανήτη, ζει σε αυτόν και απερίφραστα καταδικάζει το σημερινό κατάντημα, εκ μέρους των πιστών, των ιερών Μυστηρίων ( : συνολάκια μαμάδων, φωτογραφικό στούντιο οι ιεροί ναοί των καινοτόμων κλπ). Προσπαθεί δε, κατά το δυνατό, να αφίσταται της αίρεσης των Μεσσαλιανών, που σκανδαλίζονται από τα ακάλυπτα μέρη (: χέρια και πόδια) των γυναικών. (Παρένθεση, η ασκητική σωματική κακοπάθεια των Μεσσαλιανών μόνο τον τίτλο φέρει και όχι τις συνεπακόλουθες πρακτικές, η παρένθεση κλείνει). Για το λόγο αυτό, άλλωστε, δεν έχει σταματήσει ο γράφων (ακόμη) να κυκλοφορεί, αφού αυτό του επιβάλλουν οι βιοτικές μέριμνες και οι κοινωνικές ανάγκες.

Την ιερολογία των Μυστηρίων λίγοι γνωρίζουν, ελάχιστοι εφαρμόζουν, ακόμη και από την πλευρά των ιερέων. Έμφαση δίδεται μόνο στην εμφάνιση των προσερχομένων, η οποία, αν αποφασισθεί να γίνεται με πλήρως καλυπτόμενα τα ακάλυπτα μέρη του σώματος, θα βρεθούμε πολύ κοντά στις συνήθειες και στις συνθήκες των χωρών του Ισλάμ. Προς εύρεση, λοιπόν, της χρυσής μέσης οδού. Τούτο μας αφορά όλους, Κλήρο και Λαό, δηλαδή το σώμα της Εκκλησίας.

Περί Μεσσαλιανών βλέπε http://www.impantokratoros.gr/messalianoi.el.aspx


(σ.σ. να ήταν τα χέρια και τα πόδια μόνο, λίγο το κακό. Ντέπομαι να κάνω περιγραφή των εμπειριών μου...) 
***
Ο Kyprianos Christodoulides άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Ο Kyprianos Christodoulides άφησε ένα νέο σχόλιο ...":

Κουτός μπορεί να είμαι αλλά Κινέζος δεν είμαι. Συμφωνώ με το "να ήταν τα χέρια και τα πόδια μόνο, λίγο το κακό. Ντρέπομαι να κάνω περιγραφή των εμπειριών μου", όμως, η συζήτηση άνοιξε για το συγκεκριμένο Βίντεο που ανάρτησε η "Ορθόδοξη Φωνή" και το δικό μου ιστολόγιο. Δεν συζητάμε για τη γύμνια που επικρατεί έξω στην κοινωνία και μέσα στην Εκκλησία. Διότι εκεί όπου εκκλησιάζομαι γύμνια δεν βλέπω καθόλου.

Αυτά κατάλαβα ο παλαιοημερολογίτης κουτός Χριστοδουλίδης, αν δε ο Ανώνυμος σχολιαστής έχει παράπονα για τους πιστούς, εκεί όπου εκκλησιάζεται, πάει να τα πει στον προϊστάμενο ιερέα του Ναού.

Αυτά, ως προς τη δική μου αναφορά για το συγκεκριμένο Βίντεο (Ορθόδοξη Βάπτιση) και τα εύσημα που όφειλα να αποδώσω στον π. Ευθύμιο.