Εκδήλωση των τσάμηδων σε αλβανικό πανεπιστήμιο



Οι Τσάμηδες επιμένουν να προκαλούν.
Σύμφωνα με την αλβανική εφημερίδα SHQIP, πραγματοποιήθηκε στην έδρα του Πανεπιστημίου του Ελμπασάν, τελετή για τα 80 χρόνια από τη γέννηση του ποιητή Bilal Xhaferri, την οποία διοργάνωσε το Πανεπιστήμιο σε συνεργασία με το Σύλλογο «Τσαμουριά».
Στην τελετή συμμετείχαν, καθηγητές, μελετητές, φίλοι και συνάδελφοι του ποιητή καθώς και φοιτητές. Επίσης παρευρέθηκε και ο επίτιμος πρόεδρος του κόμματος των Τσάμηδων PDIU, βουλευτής Tahir Muhedini ο οποίος δήλωσε: «Πέρασαν 25 χρόνια από τότε που εγκαταστάθηκε το δημοκρατικό πολίτευμα στη χώρα και πιστεύω ότι και εσείς έχετε ακούσει τους πολιτικούς μας να λένε ότι έχουμε καλές σχέσεις με την Ελλάδα.
Εγώ διαρκώς έχω τονίσει, και στην Αλβανία αλλά και στο εξωτερικό, ότι δεν υπάρχει λόγος, οι πολιτικοί να κάνουν τέτοιες δηλώσεις για καλές σχέσεις. Πώς μπορεί να έχουμε καλές σχέσεις με μια χώρα, η οποία διατηρεί σε ισχύ το νόμο του εμπολέμου με την Αλβανία; Το Ψήφισμα της Ελληνικής Βουλής για το Τσάμικο ( το οποίο δεν έχει ψηφιστεί από τη Βουλή) θα πρέπει να ενσωματωθεί στην πολιτική ατζέντα του ΥΠ.ΕΞ και να συζητηθεί με σκοπό την επίλυσή του» .
Ο Muhedini, δήλωσε επίσης ότι η Ελλάδα, χρησιμοποιεί το νόμο του εμπολέμου για να εμποδίσει την Αλβανία στην πορεία της προς την ευρωπαϊκή ολοκλήρωση.

πηγή: onalert.gr

Orthodox Hymns


O Συναξαριστής της ημέρας.

Δευτέρα, 9 Νοεμβρίου 2015

Νεκταρίου του εν Αιγίνη, Ονησιφόρου Μάρτυρος.

Γεννήθηκε τὴν 1η Ὀκτωβρίου τοῦ 1846 στὴ Σηλυβρία τῆς Θράκης ἀπὸ τὸν Δῆμο καὶ τὴν Βασιλικὴ Κεφάλα καὶ ἦταν τὸ πέμπτο ἀπὸ τὰ ἕξι παιδιά τους. Τὸ κοσμικό του ὄνομα ἦταν Ἀναστάσιος.
Μικρός, 14 ἐτῶν, πῆγε στὴν Κωνσταντινούπολη, ὅπου ἐργάστηκε ὡς ὑπάλληλος καὶ κατόπιν ὡς παιδονόμος στὸ σχολεῖο τοῦ Μετοχίου τοῦ Παναγίου Τάφου. Κατόπιν πῆγε στὴν Χίο, ὅπου, ἀπὸ τὸ 1866 μέχρι τὸ 1876 χρημάτισε δημοδιδάσκαλος στὸ χωριὸ Λίθειο. Τὸ 1876 ἐκάρη μοναχὸς στὴ Νέα Μονὴ Χίου μὲ τὸ ὄνομα Λάζαρος καὶ στὶς 15 Ἰανουαρίου 1877 χειροτονήθηκε διάκονος, ὀνομασθεῖς Νεκτάριος, ἀπὸ τὸν Μητροπολίτη Χίου, Γρηγόριο (1860 – 1877), καὶ ἀνέλαβε τὴν Γραμματεία τῆς Μητροπόλεως.
Τὸ 1881 ἦλθε στὴν Ἀθήνα, ὅπου μὲ ἔξοδα τοῦ Πατριάρχη Ἀλεξανδρείας Σωφρονίου Δ’ (1870 – 1899), σπούδασε Θεολογία καὶ πῆρε τὸ πτυχίο του τὸ 1885. Ἔπειτα, ὁ ἴδιος προαναφερόμενος Πατριάρχης, τὸν χειροτόνησε τὸ 1886 πρεσβύτερο καὶ τοῦ ἔδωσε τὰ καθήκοντα τοῦ γραμματέα καὶ Ἱεροκήρυκα τοῦ Πατριαρχείου Ἀλεξανδρείας. Διετέλεσε ἐπίσης πατριαρχικὸς ἐπίτροπος στὸ Κάιρο.
Στὶς 15 Ἰανουαρίου 1889, χειροτονήθηκε Μητροπολίτης Πενταπόλεως. Ἡ δράση του ὡς Μητροπολίτου ἦταν καταπληκτικὴ καὶ ἕνεκα αὐτοῦ ἦταν βασικὸς ὑποψήφιος τοῦ πατριαρχικοῦ θρόνου Ἀλεξανδρείας. Λόγω ὅμως φθονερῶν εἰσηγήσεων (αἰσχρῶν συκοφαντιῶν), πρὸς τὸν Πατριάρχη Σωφρόνιο, ὁ ταπεινόφρων Νεκτάριος, γιὰ νὰ μὴ λυπήσει τὸν γέροντα Πατριάρχη, ἐπέστρεψε στὴν Ἑλλάδα (1889).
Διετέλεσε Ἱεροκήρυκας (Εὐβοίας) (1891 – 1893), Φθιώτιδος καὶ Φωκίδας (1893 – 1894) καὶ διευθυντὴς τῆς Ριζαρείου Ἐκκλησιαστικῆς Σχολῆς στὴν Ἀθήνα (1894 – 1904).
Μετὰ τὸν θάνατο τοῦ Πατριάρχη Ἀλεξανδρείας Σωφρονίου (1899), ὁ Νεκτάριος ἐκλήθη νὰ τὸν διαδεχθεῖ, ἀλλὰ ὁ Ἅγιος ἀρνήθηκε. Στὰ κηρύγματά του, πλῆθος λαοῦ μαζευόταν, γιὰ νὰ «ρουφήξει» τὸ νέκταρ τῶν ἱερῶν λόγων του. Τὸ 1904 ἵδρυσε γυναικεία Μονὴ στὴν Αἴγινα, τῆς ὁποίας ἀνέλαβε προσωπικὰ τὴν διοίκηση, ἀφοῦ ἐγκαταβίωσε ἐκεῖ τὸ 1908, μετὰ τὴν παραίτησή του ἀπὸ τὴ Ριζάρειο Σχολή.
Ἔγραψε ἀρκετὰ συγγράμματα, κυρίως βοηθητικὰ τοῦ θείου κηρύγματος. Ἡ ταπεινοφροσύνη του καὶ ἡ φιλανθρωπία του ὑπῆρξαν παροιμιώδεις.
Πέθανε τὸ ἀπόγευμα τῆς 8ης Νοεμβρίου 1920. Τόση δὲ ἦταν ἡ ἁγιότητά του, ὥστε ἐπετέλεσε πολλὰ θαύματα, πρὶν ἀλλὰ καὶ μετὰ τὸν θάνατό του. Ἐνταφιάστηκε στὴν Ι. Μονὴ Ἁγίας Τριάδος στὴν Αἴγινα.
Ἡ ἀνακομιδὴ τῶν Ἱερῶν λειψάνων τοῦ ἔγινε στὶς 3 Σεπτεμβρίου τοῦ 1953 καὶ στὶς 20 Ἀπριλίου τοῦ 1961 μὲ Πράξη τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου, διακηρύχθηκε Ἅγιος της Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας.

Kαλό σου ξημέρωμα αγιοτόκε Ελλάδα,

και να θυμάσαι πάντοτε, ότι το σήμερα ήταν δικό σου, το ξημέρωμα είναι στο χέρι του Θεού.
Και Εκείνος που σου έδωσε το σήμερα, δεν σου υπόσχεται και το ξημέρωμα..... προσευχή λοιπόν!

Παμποντιακή Συγκέντρωση στη Θεσσαλονίκη

www.livemedia.gr

Παμποντιακή Συγκέντρωση στη Θεσσαλονίκη
Επόμενη συγκέντρωση για να πετύχουμε την παραίτηση Φίλη
Πλατεία Αριστοτέλους Θεσσαλονίκη
4μμ Δευτέρα 9/11
http://www.livemedia.gr/pontian-thessaloniki Παρακολουθήστε ζωντανά και on demand τη διαδήλωση της Π.Ο.Ε. τη Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2015 και ώρα 16:0...



Για τον διωγμό του αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου και του Μ. Αθανασίου από ανάξιους επισκόπους

Τί έκαναν ψευδοσύνοδοι, ληστρικές σύνοδοι αναξίων επισκόπων; Καθήρησαν και εξόρισαν επανειλημμένως τους μεγαλυτέρους Πατέρας και Διδασκάλους της Εκκλησίας. Τον Αθανάσιο και τον Χρυσόστομο. Πέντε φορές Σύνοδοι επισκόπων καθήρησαν και εξόρισαν τον Αθανάσιο, 17 χρόνια στην εξορία ο Αθανάσιος. Επανειλημμένως εξορίστηκε και ο Χρυσόστομος. Και τί είπε ο Χρυσόστομος; Ένα λόγο που είναι αιώνιος κόλαφος εναντίον των κακών επισκόπων. «Ουδέν δέδοικα ως επισκόπους πλην ενίων». Τί τράβηξε ο άγιος Χρυσόστομος από τους κακούς επισκόπους! «Τίποτα δεν φοβήθηκα όσο τους επισκόπους εκτός από λίγους». Ένας επίσκοπος είναι ή του ύψους ή του βάθους. Ή μεγάλος άγιος ή μεγάλο θηρίο. Εξαρτάται. Αν κρατάει τα άγια δισκοπότηρα με φόβο και τρόμο υψώνεται, αν είναι αναίσθητος καταπίπτει, τον εγκαταλείπει η Χάρις και γίνεται θηρίο της αβύσσου.«Τίποτα δεν φοβήθηκα όσο τους επισκόπους εκτός ολίγων».

Αγίου Ιωάννου του Δαμασκηνού «Εις την Θεοτόκον Μαρίαν»

«Ει γαρ Θεοτόκος η γεννήσασα, πάντως Θεός ο εξ αυτής γεννηθείς, πάντως δε και άνθρωπος …Ει τις ου Θεοτόκον ομολογεί την Αγίαν Παρθένον, χωρίς έστι της Θεότητος …Θεός έστιν αληθής το λατρευόμενον, την δέ μητέρα Θεού τιμώμεν και σέβομεν... Θεού μητέρα την Παρθένον ταύτην γινώσκοντες, ου θεάν ταύτην φημίζομεν, άπαγε• της ελληνικής τερθρείας τα τοιαύτα μυθεύματα• επεί και θάνατον αυτής καταγγέλομεν• αλλά Θεού σαρκωθέντος Θεού μητέρα γινώσκομεν …Έζης γαρ ου σεαυτή• ου γαρ σεαυτής ένεκα γεγέννησαι• έζης Θεώ, δι΄ον εις τον βίον ελήλυθας• όπως τη παγκοσμίω εξυπηρετήσης σωτηρία, όπως η αρχαία βουλή του Θεού, της του Λόγου σαρκώσεως και της ημών θεώσεως, δια σου πληρωθή. 
Αρχαίαν και αληθινήν του Θεού Βουλήν της του Λόγου σαρκώσεως και της ημών θεώσεως …Εις τα ανεξιχνίαστα πελάγη της φιλανθρωπίας … προς εαυτήν εκκλησιάσασα τω ενιαίω της γνώμης βουλήματι..το άπλετον και αχανές της αυτού αγαθότητος πέλαγος …Αύτη την άφατον της του Θεού προς ανθρώπους αγάπης εδημοσίευσεν άβυσσον ..Ο Θεός Πατήρ ευδοκήσας τελεσθήναι ο προώρισε προ αιώνων μυστήριον σαρκούται, ων ανάρχως ασώματος, δι΄ ημάς και την ημετέραν σωτηρίαν. Σε προγνούς ο των όλων Θεός αξίαν ηγάπησε, και αγαπήσας προώρισε και επ΄ εσχάτων των χρόνων εις το είναι παρήγαγε, και Θεοτόκον Μητέρα και τιθηνόν του οικείου Υιού και Λόγου ανέδειξε.
Όντως εύρες χάριν, η αξία της χάριτος». 

"Δικαιολογώντας" τα αδικαιολόγητα με τη συνδρομή του κ. Δημ. Νατσιού! Οι λεγόμενοι αντι-Οικουμενιστές, μολύνθηκαν επικίνδυνα από τον οικουμενιστικό ιό!

http://paterikiparadosi.blogspot.ca/

Να, λοιπόν, ποὺ οἱ οἰκουμενιστικὲς πρακτικὲς γίνονται ἀποδεκτὲς καὶ ὑποστηρίζονται καὶ ἀπὸ ἀνθρώπους ποὺ ἀγωνίζονται γιὰ τὴν διαφύλαξη τῆς Ἑλληνορθόδοξης κληρονομιᾶς, ἀλλὰ ὑποτιμοῦν τὸν κίνδυνο ποὺ ἀκούει στὸ ὄνομαΟἰκουμενισμός!
Ὑπ ὄψιν ὅτι τὸ θέμα αὐτὸ προβλημάτισε καὶ σκανδάλισε πολλούς, ὅπως φαίνεται καὶ ἀπὸ τὰ ὑπερβολικὸ ἀριθμὸ τῶν σχολίων ποὺ ἀνάρτησαν μόνο δύο ἱστολόγια: οἱ "Ἀκτίνες" (73 σχόλια, ἐδῶ) καὶ "Ὁ Παιδαγωγός" (55 σχόλια, ἐδῶ).
Απ' όλα αυτά φαίνεται ὅτι ἀπο το μικρόβιο του Οικουμενισμού έχουν μολυνθεί επικίνδυνα πολλοί!

Όπως ο Τριαδικός Θεός μας(=Θεός ο Πατέρας, Θεός ο Υιός, Θεός το Άγιο Πνεύμα, άλλά όχι τρεις Θεοί, αλλά ένας Θεός), δεν εξηγείται με την λογική αλλά χρειάζεται η πίστη, έτσι και η ζωή και το μαρτύριο της Αγίας Θεοδώρας στα Βάστα της Αρκαδίας.

Η λογική δεν θα μπορούσε να καταλάβει την καθημερινή ζωή της Αγίας Θεοδώρας σαν στρατιώτη ή σαν Μοναχό, χωρίς να την καταλάβουν οι άλλοι λαϊκοί ή κληρικοί που ζούσαν κοντά της ότι ήταν γυναίκα.                 
Πρόκειται ασφαλώς για θαύμα της πίστης μας. Ο Χριστός μας που γνωρίζει τις καρδιές μας, προτού ακόμη γεννηθούμε, ήθελε την αγία Θεοδώρα για την βασιλεία Του, και φρόντισε να μη καταλάβει κανείς ότι ήταν γυναίκα. Οι πιστοί που πηγαίνουν στο Ναό της στα Βάστα της Αρκαδίας στις 11 Σεπτεμβρίου που εορτάζει η μνήμη της, αναγνωρίζουν το θαύμα βλέποντας τα 17 δένδρα πάνω στο Ναό της και τα άγια νερά που βγαίνουν από κάτω του Ναού.                                                                   
Αυτό δεν είναι το μόνο θαύμα της πίστης μας. Θα μπορούσαμε να πούμε για το Άγιο Φως, για τα νερά του Ιορδάνη ποταμού που γυρίζουν πίσω όταν ο Ορθόδοξος Κληρικός κάνει την ακολουθία των Φώτων, για τα θαύματα της Παναγίας μας στην Τήνο και πολλά άλλα.