Ἡ ὀρθόδοξος ἐκκλησιολογία τοῦ ἁγίου Κυπριανοῦ καί αἱ καινοτομίαι τοῦ Πόρτο Ἀλέγκρε καί τοῦ Πουσάν

Ὁ ἅγιος Κυπριανός, τονίζει ἤδη τόν 3ον αἰῶνα, τήν ἑνότητα περί τόν Ἐπίσκοπον, περί τήν εὐχαριστίαν καί ἐν τῇ ὀρθοδοξίᾳ· γράφει ὁ ἅγιος Πατήρ: «Ὁ Θεός ἐστιν εἷς, καί ὁ Χριστός εἷς, καί μία ἡ Ἐκκλησία Aὐτοῦ, καί ἡ πίστις μία, καί ἡ ποίμνη μία ἡνωμένη διά τῆς κόλλας τῆς ὁμοφωνίας εἰς τήν στερεάν ἑνότητα τοῦ Σώματος». Ἀλλ’ ἡ  Ὀρθοδοξία διά τόν ἅγιον Κυπριανόν δέν ἀποτελεῖ Πίστιν ἀποφασιζομένην ἑκάστοτε κοινῇ συναινέσει ὑπό τῶν  Ἐπισκόπων, ἀλλά τήν ἀπ΄ ἀρχῆς παραδοθεῖσαν ὑπό τῶν Ἀποστόλων  τοιαύτην. Χάριν αὐτῆς ὁ ἅγιος Κυπριανός, δέν ἐσεβάσθη τήν δικαιοδοσίαν ἤ τήν ἄποψιν τοῦ Ἐπισκόπου Ρώμης Στεφάνου, ἀλλά συνίστα τήν ἀνυπακοήν πρός αὐτόν, διότι ὁ Στέφανος ἐνήργει κατά παράβασιν τῆς ἀποστολικῆς Πίστεως (Epistola LXXIV, Ad Pompeium contra Epistolam Stephani) !  Ἡ αὐστηρά ἐκκλησιολογική διδασκαλία τοῦ ἁγίου Κυπριανοῦ περί μή σωτηρίας ἐκτός Ἐκκλησίας (“extra Ecclesiam nulla salus”) εἶναι, κατά τόν Καθηγητήν Βλάσιον Φειδᾶν, ἡ κατ΄ ἐξοχήν και κατά παράδοσιν ὀρθόδοξος. Ἀντιθέτως, ἡ αὐγουστίνειος ἐκκλησιολογία, ἡ ὁποία ἀποδέχεται στοιχεῖα ἐκκλησιαστικότητος ἐκτός τῆς Ἐκκλησίας καί ἀποτελεῖ οὕτω τήν βάσιν τοῦ κειμένου τῆς Ραβέννας καί τῶν  τελευταίων κειμένων τοῦ Π.Σ.Ε. (Πόρτο Ἀλέγκρε καί Πουσάν) συνιστᾷ καινοτομίαν, καί ὡς γνωστόν, πᾶσα ἐπίμονος καί ἀμετανόητος δογματική καινοτομία ἀποτελεῖ διά τήν Ὀρθοδοξίαν αἵρεσιν!
***

Ο  Ανώνυμος άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή σας "Ἡ ὀρθόδοξος ἐκκλησιολογία τοῦ ἁγίου Κυπριανοῦ καί ...":

Αυτός ακριβώς είναι και ο λόγος όπου εκτός από τους Νεοημ/τες οι πρώην Κυπριανίτες και νυν ΓΟΧ
έχουν αγιοποιήσει τον Αυγουστίνο. Είναι παγκοίνως γνωστό ότι μέχρι πριν από την ένωση με τους ΓΟΧ επίσημα ομολογούσαν την εκκλησία του ως Νέου μητέρα εκκλησία με άγιο Πνεύμα κλπ
Για τα υπόλοιπα, κοντά στο νου και γνώση, περί διδασκαλίας Αυγουστίνου.
Μιας και όλοι βολευόμαστε με αυτή την εκκλησιολογία...
Δεν ανοίγει μύτη κανενός, και είμαστε όλοι μια ωραία ατμόσφαιρα.
Συνεπώς εάν δεν δεχθείς τον άγιο Αυγουστίνο, πάει περίπατο η κυπριανίτικη εκκλησιολογία 30 ετών, που σημαίνει ψυχές στον Άδη.
Και όποιος κατάλαβε κατάλαβε.

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αυτός ακριβώς είναι και ο λόγος όπου εκτός απο τους Νεοημ/τες οι πρωην Κυπριανίτες και νυν ΓΟΧ
έχουν αγιοποιήσει τον Αυγουστίνο. Είναι παγκοίνως γνωστό ότι μέχρι πριν απο την ένωση με τους ΓΟΧ επίσημα ομολογούσαν την εκκλησία του ως Νέου μητέρα εκκλησία με άγιο Πνεύμα κλπ
Για τα υπόλοιπα, κοντά στο νου και γνώση, περί διδασκαλίας Αυγουστίνου.
Μιας και όλοι βολευόμαστε με αυτή την εκκλησιολογία...
Δεν ανοίγει μύτη κανενός, και είμαστε όλοι μια ωραία ατμόσφαιρα.
Συνεπώς εαν δεν δεχθείς τον άγιο Αυγουστίνο, παει περίπατο η κυπριανίτικη εκκλησιολογία 30 ετών, που σημαίνει ψυχές στον Αδη.
Και όποιος κατάλαβε κατάλαβε.

Ανώνυμος είπε...

+Ι.Γ.Ζ.

Όπου δεν υπάρχει το Ορθόδοξο Δόγμα, δεν υπάρχει και η εγκυρότητα των Μυστηρίων. Το κριτήριο της εγκυρότητος των Μυστηρίων για μας τους Ορθοδόξους είναι το Ορθόδοξο Δόγμα, ενώ για τους νεοημ/τες οικουμενιστές είναι η αποστολική διαδοχή.
Για την Ορθόδοξη Παράδοση δεν αρκεί να ανάγουμε την χειροτονία στην Αποστολική διαδοχή αλλά να έχουμε Ορθόδοξο Δόγμα…
Όπου υπάρχει ορθή διδασκαλία, υπάρχει και ορθή πράξη. Ορθοδοξία σημαίνει ορθή άποψη και ορθή πράξη καθώς Υπάρχει μία ταυτότητα μεταξύ Ορθοδόξου Θεολογίας και Μυστηρίων.

Συνεπώς η εκκλησιολογία του Κυπριανού Κουτσούμπα:
" Η Εκκλησία είναι διαιρεμένη και ασθενούσα " ήταν αιρετική.

Αυτή η αίρεση περί εγκυρότητας των Μυστηρίων υπεγράφη και στο ενωτικό κείμενο του 2014:
"καθώς δεν είναι σίγουροι για το αν έχουν άγιο Πνεύμα οι νεοημ/τες οικουμενιστές και σαφώς δεν ξέρουν αν ο απλός άνθρωπος κοινωνάει Χριστό "

Δηλαδή η μία βλασφημία δίπλα στην άλλη.

Αλλά ας σταθούμε στο σήμερα,
Υποσχέθηκαν να βγάλουν μία ομολογία εξ' αφορμής της Ληστρικής.
Περιμένουμε να διαβάσουμε την επίσημη αποκήρυξη των νεοημ/των οικουμενιστών ονομαστικά.

Δηλαδή: ο οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος είναι οικουμενιστής, ο αρχιεπίσκοπος της επίσημης εκκλησίας εν Ελλάδι είναι οικουμενιστής, τα πάλαι ποτέ ορθόδοξα Πατριαρχεία υπάγονται στον οικουμενισμό κ.ο.κ.
Δεν έχουν αγιοσύνη και έγκυρα Μυστήρια. Δεν έχουν άγιο Πνεύμα.

Αν δεν υπογράψουν τα παραπάνω τότε είναι και οι ίδιοι αιρετικοί - Κρυπτονοματισμός -
και παρά την επιταγή της 7ης Οικουμενικής,
...και σ' αυτόν που δεν αναθεματίζει τους αιρετικούς, και σ' αυτόν Ανάθεμα.

Τα παραπάνω ( και πλήθος άλλων κειμένων ) τα έχω καταθέσει...
Με αυτή την παρρησία γράφω.
Οι υπόλοιποι "αγωνιστές" που είναι εξαφανισμένοι; Προφανώς η ομολογία τους έγκειται
στον καφέ μετά την Λειτουργία όπου θ' αρχίσουν τους καθιερωμένους λεονταρισμούς... ενώ στην πραγματικότητα είναι ένα κοπάδι Δειλών, ένθεν κι ένθεν ( λαικοί κληρικοί )

Αυτά που βιώνει σήμερα ο τόπος μας και δυστυχώς αυτά που έρχονται, είναι αποτέλεσμα της ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΠΟΡΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ

Κλείνω με την προφητεία του Πατροκοσμά:
Θα κάνετε τρείς μέρες δρόμο για να βρείτε Ιερέα του Χριστού.












Ανώνυμος είπε...

Όλοι πλανήθηκαν μόνο ο Ζιώγος έμεινε βράχος ορθοδοξίας, ο μόνος αληθινός ιερέας, ο άγιος των εσχάτων, ο απλανής και θεοφόρος κήρυκας, ο συνόμιλος των αγγέλων, ο μέγας ομολογητής, ο ισάξιος των παλαιών Πατέρων. Δεσποτάδες αν είχατε ιερωσύνη θα σας έλεγα: "κάντε τον Ζιώγο τον έναν και μοναδικό Πατριάρχη των αυστηρών βλοσυροπρόσωπων ορθοδόξων για να σώσει την ορθοδοξία". Αλλά δυστυχώς δεν έχετε...

Ανώνυμος είπε...

Οι σκωπτικοί χαρακτηρισμοί, δεν είναι αντίλογος.

Ανώνυμος είπε...



Μόνο μια τηλεγραφική τοποθέτηση - ερώτηση

Η Ληστρική στην Κρήτη νομιμοποίησε τα παρακάτω,
Πολιτικό γάμο - Δηλαδή πορνεία
Μικτούς γάμους - Δηλαδή α αβάπτιστος κατόπιν θα κοινωνήσει των αχράντων Μυστηρίων ενώ παράλληλα παραμένει αιρετικός.
Νομιμοποίησαν επίσημα το Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών - Δηλαδή τον Διάβολο
Επικύρωσαν τις προαιώνιες αιρέσεις - Δηλαδή δεν υπάρχουν αιρετικοί αλλά εκκλησίες με άλλη δόξα. εκκλησίες με φιλιόκβε με γυναίκες παπαδίνες και επισκοπίνες, εκκλησίες αναθεματισμένες απο την 4η οικουμενική Σύνοδο, εκκλησίες που δεν δέχονται τις οικουμενικές Συνόδους, εκκλησίες χωρίς αγίους και εικόνες, εκκλησίες όπου ο Σοδομισμός ΔΕΝ είναι αμαρτία και ο έγγαμος κληρικός μπορεί να νυμφευθεί τον Μήτσο κ.ο.κ.

Αυτό το παναιρετικό Ιστορικό Βλάσφημο γεγονός κατά την γνώμη σου... πρέπει να καταδικαστεί απο τους ορθοδόξους ναι η όχι;
Εαν όχι, τότε ποια η έννοια της λέξεως ορθόδοξος;

Σε ποιά οικουμενική - πανορθόδοξη - τοπική σύνοδο ΔΕΝ κατονομάστηκαν οι αιρετικοί και οι αιρετικές διδασκαλίες;
Πότε κρύφτηκαν απο τους αιρετικούς οι Θεοφόροι Πατέρες;





Ανώνυμος είπε...

Η Σιωπή είναι τρίτο είδος αθείας - Γρηγόριος Παλαμάς
Η Σιωπή είναι συγκατάθεσις - Μ.Βασίλειος
Και ο τελευταίος ζητιάνος θα δώσει λόγο επειδή δεν ομολόγησε την πίστη - Θεόδωρος Στουδίτης

Σημειωτέον τα Αναθέματα της 7ης Οικουμενικής

Ανώνυμος είπε...

«Ἀλλά σύ μέν προτίμησον, εἰ δοκεῖ, τοῦ σωζομένου Νῶε, τό ὑποβρύχιον πλῆθος· ἐμοί δέ συγχώρησον τοῖς ὀλίγοις τῇ Κιβωτῷ προσδραμεῖν... Καί πάλιν, εἰ βούλει, τάξον σεαυτόν μετά τῶν πολλῶν ἐν Σοδόμοις. Ἐγώ δέ συνοδεύσω τῷ Λώτ, κἄν μόνος τῶν ὄχλων συμφερόντως χωρίζηται».

(P.G. 99, 1084 )

Ανώνυμος είπε...

εύγε για ακόμη μία φορά πάτερ Γρηγόριε.ευχαριστούμε.

Ανώνυμος είπε...

+Ι.Γ.Ζ.
Ευχαριστώ αδελφέ μου. Να ζήσης εις τον αιώνα στην συνοδεία των ομολογητών.
Σήμερα όποιος κηρύττει ορθοδοξία διαπράττει ποινικό αδίκημα.