H αριστερή ιδεοληψία αρνείται την παράδοση! Του ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΔΕΜΟΥ

Αυτό διαπιστώνει κανείς αν προσέξει τα συμβαίνοντα σήμερα στις δύο χώρες με αριστερή Κυβέρνηση: Γαλλία και Ελλάδα.
Στη Γαλλία η μεταρρύθμιση στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση που άρχισε να εφαρμόζει η γαλλική κυβέρνηση από τη νέα σχολική περίοδο και στην οποία περιλαμβάνεται η ολοκληρωτική υποβάθμιση των Κλασικών μαθημάτων, μεταξύ των οποίων των Αρχαίων Ελληνικών και των Λατινικών, έχει προκαλέσει σοβαρές αντιδράσεις σε συνδικαλιστικές οργανώσεις. Στην Ελλάδα καταργούνται τα Αρχαία Ελληνικά στο Γυμνάσιο και διδάσκονται στο Λύκειο σαν ξένη γλώσσα. Η διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών στο Γυμνάσιο είναι «παρά φύσιν»... Παράλληλα, αφαιρείται από τα αρχαία ελληνικά κείμενα ο «Επιτάφιος» λόγος του Περικλέους.

Ευτυχώς που ήρθε ο Πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών Μπαράκ Ομπάμα και εκφώνησε ένα λόγο – ύμνο στη Δημοκρατία και μας υπενθύμισε ότι ο Περικλής ενέπνευσε το Σύνταγμα με τον Επιτάφιο λόγο του. Διδαχθήκαμε, είπε, από τις τραγωδίες του Αισχύλου και του Ευριπίδη, ο νους μας καλλιεργήθηκε χάρη στις ιστορίες του Ηροδότου και του Θουκυδίδη. Η κατανόηση του κόσμου και της θέσης μας σε αυτόν εμπλουτίστηκε από τον Σωκράτη και τον Αριστοτέλη.
Ο Γάλλος Πρόεδρος Ολάντ θέλει να δημιουργήσει μία νέα γαλλική κοινωνία. Ως κύριο εξάρτημα στην επιδίωξή του αυτή χρησιμοποιεί την εκπαίδευση και κυρίως τη δευτεροβάθμια. Και αυτό το μοντέλο το ονομάζει «ουδέτερο σχολείο». Γι’ αυτό ο Γάλλος υπουργός εκπαίδευσης αποφάσισε να επιστρέψει 224 χρόνια πίσω στην εποχή του Ροβεσπιέρου και των άλλων επαναστατών και να επιβάλει την αθεΐα. Γι’ αυτό διέταξε να αναρτηθούν στην είσοδο κάθε σχολείου και σε περίοπτη θέση οι δεκαπέντε κανόνες του Γάλλου μαθητή!
Πρότυπο είναι: «Ο καλός, ο πειθαρχημένος, ο άθρησκος και πιστός στη Δημοκρατία μαθητής». Σκοπός η δημιουργία του καλού αυριανού Γάλλου πολίτη, που να είναι ισοπεδωμένος πνευματικά, χωρίς ιστορία, χωρίς οικογένεια, χωρίς θρησκεία, χωρίς προσωπικότητα. Αλλά αυτό το σχολείο δεν είναι καθόλου ουδέτερο. Αντίθετα, είναι ένα σχολείο πολύ σκοταδίστικο και άθρησκο.
Φαίνεται καθαρά γιατί το σχολείο αυτό δεν ενδιαφέρεται τόσο να αποκτήσουν γνώσεις οι μαθητές, όσο ενδιαφέρεται να τους επιβάλει με βίαιο και αυταρχικό τρόπο τη θρησκεία του μηδενισμού και να προωθήσει την παγκοσμιοποίηση, υπό την εξουσία ενός ηγέτη, του μεγάλου αδελφού.
Ερχόμαστε τώρα στο ελληνικό Υπουργείο Παιδείας, το οποίο αποφάσισε να εφαρμόσει νέο πρόγραμμα στο μάθημα των θρησκευτικών. Το μετατρέπει σε μάθημα γνώσης των θρησκειών και ιστορικής γνώσης της Ορθοδοξίας και όχι ομολογιακό, κατηχητικό μάθημα. Ένας 9χρονος μαθητής μπορεί να αποστηθίσει όλα τα σύμβολα των θρησκειών, που θα διδαχθεί. Για το Σταυρό, για το Γιν Γιανγκ και το άνθος του Λωτού μέχρι το όνομα του Θεού για τους Μουσουλμάνους και τους Εβραίους.
Το μάθημα των θρησκευτικών μεταλλάσσεται σε μάθημα θρησκευτικού συγκρητισμού (συν+κεράννυμι = ανακατεύω), ανάμειξη, συγκερασμός των θρησκειών (τουρλού...). Μαζί με την Ορθόδοξη πίστη και παράδοση συγχωνεύονται διδασκαλίες και παραδόσεις από τον Ρωμαιοκαθολικισμό, τον Προτεσταντισμό και τα παρακλάδια του, καθώς επίσης και από θρησκείες του Ιουδαϊσμού, του Βουδισμού, του Ταοϊσμού και του Κομφουκιανισμού. Έτσι, βλέπουμε για πρώτη φορά να επιχειρείται η διδασκαλία όλων των θρησκειών στην υποχρεωτική εκπαίδευση. Και δεν λαμβάνουν υπόψη τους το αυτονόητο: ότι ένα παιδί Δημοτικού Σχολείου δεν μπορεί να αφομοιώσει τόσο δύσκολους όρους και να διακρίνει έννοιες σε τόσο μεγάλη ευρύτητα και ποικιλία.
Και η δικαιολογία γι’ αυτήν την πανθρησκεία, τον θρησκευτικό συγκρητισμό που εισάγουν στα σχολεία, είναι ότι σήμερα στα σχολεία φοιτούν και αλλοδαποί μαθητές! Δηλαδή η πλειονότητα των μαθητών υποχρεώνεται να υποχωρήσει στις απαιτήσεις των ολίγων.
 
Επομένως, όλα αυτά είναι σύμφωνα με το «Ουδέτερο Σχολείο» του Φρανσουά Ολάντ και οδηγούν στον αφελληνισμό των Ελλήνων. Εκεί οδηγούμαστε, όταν ανακοινώνεται ότι από τα τέσσερα μαθήματα που θα εξετάζονται στο τέλος του έτους, το Υπουργείο Παιδείας ορίζει στην Ιστορία να διδάσκονται συνοπτικά και να μην εξετάζονται στην Α’ Λυκείου τα ακόλουθα κεφάλαια της Αρχαίας Ελληνικής Ιστορίας: Κυκλαδικός Πολιτισμός, Μινωικός Πολιτισμός, Μυκηναϊκός Πολιτισμός, ο Πρώτος και ο Δεύτερος Ελληνικός Αποικισμός. Η σημασία των Περσικών Πολέμων. Ο Πελοποννησιακός Πόλεμος. Ο Φίλιππος Β’ και το Οικουμενικό Κράτος του Μεγ. Αλεξάνδρου...
Αν περάσουν συνοπτικά όλα αυτά τα σπουδαιότερα και σημαντικότατα κεφάλαια της Αρχαίας Ελληνικής Ιστορίας, τι ιστορία θα μάθουν τα Ελληνόπουλα; Τα παραπάνω είναι ο κορμός, η σπονδυλική στήλη της αρχαίας ελληνικής ιστορίας. Αν αφαιρεθούν αυτά ποια ιστορία θα μάθουν οι μαθητές; Λαός που αγνοεί την ιστορία του, αγνοεί την ταυτότητά του.
Από τα μέχρι τώρα που αναφέρθηκαν πιο πάνω Ελλάδα-Γαλλία ακολουθούν τον ίδιο δρόμο, αρνούνται την παράδοση. Στην Ελλάδα, μάλιστα, προχωρούμε και πιο πέρα. Παραμερίζουμε κείμενα με αιώνια και πανανθρώπινα διδάγματα. Αφαιρείται από τα διδασκόμενα κείμενα ο «Επιτάφιος» λόγος του Περικλέους. Ο λόγος αυτός είναι το περιφανέστατο γραπτό μνημείο-εγκώμιο του Δημοκρατικού Πολιτεύματος.
Ευτυχώς ήρθε στην Ελλάδα ο Πρόεδρος των Η.Π.Α. και μας είπε κάποια πράγματα ο Μπαράκ Ομπάμα: «Έχουμε χρέος στην Ελλάδα, για την αλήθεια, για την πίστη. Εδώ ακριβώς πριν από 25 αιώνες, στους βράχους αυτούς, γεννήθηκε μία νέα ιδέα, η Δημοκρατία. Το κράτος. Η ισχύς του κυβερνάν προέρχεται από το Δήμο, δηλαδή από το λαό. Η έννοια ότι είμαστε πολίτες και όχι δούλοι, η ιδιότητα του πολίτη, το «πιστεύω» στην ισότητα όλων ενώπιον του νόμου και όχι αποκλειστικά για τους λίγους, αλλά για όλους, είναι όλες αυτές οι έννοιες που γεννήθηκαν εδώ, σε αυτή τη γη. Φυσικά οι πρώιμες μορφές της Δημοκρατίας στην Αθήνα δεν ήταν τέλειες, όπως δεν ήταν και στις Η.Π.Α..
Ο Περικλής ενέπνευσε το Σύνταγμα, είπε ότι τα δικαιώματα πρέπει να είναι γραμμένα... Καθ’ όλη τη διάρκεια της ανθρώπινης ιστορίας η φλόγα άναψε για πρώτη φορά εδώ στην Αθήνα και από τότε ποτέ δεν έσβησε».
Έπειτα από αυτά, εύκολα καταλαβαίνει κανείς πού οδηγεί το ουδέτερο σχολείο του Ολάντ, καθόσον επιβάλλει στους μαθητές με βίαιο τρόπο τη θρησκεία του μηδενισμού και προωθεί την παγκοσμιοποίηση με έμμεσο, ύπουλο τρόπο.
Αλλά, και πού οδηγούμαστε με την αποστροφή από τα αρχαία Ελληνικά, σε σημείο μάλιστα να αποκλείεται και η διδασκαλία του «επιταφίου» λόγου του Περικλέους; Από όλους τους λαούς της γης ακούγονται διθύραμβοι για τα αρχαία ελληνικά. Στη Μεγάλη Βρετανία μάλιστα διδάσκονται και στο δημοτικό, ενώ στην Ελλάδα μόνον στο Λύκειο σαν ξένη γλώσσα...
Μας υπενθύμισε ο Μπαράκ Ομπάμα ότι ο μεγάλος Διαφωτισμός έλαβε χώρα εδώ. Οι προπάτορές μας του αμερικανικού έθνους έλαβαν υπόψη τους την αρχαία Ελλάδα...
Εμάς τους Νεοέλληνες μας έλκει το «Ουδέτερο Σχολείο»...
 

Εάν προσθέσουμε και όσα ακούγονται για κατάργηση παρελάσεων, κατάργηση πρωινής προσευχής στα σχολεία, αντιλαμβάνεται κανείς που οδηγούμαστε...

http://www.proinoslogos.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: