Θεολόγος Αθανάσιος Σακαρέλλος : σήμερα πρέπει να πάψουμε να «δάκνουμε και κατεσθίουμε αλλήλους»

Οι οργανώσεις, νομίζω, έπαιξαν κάποιο αρνητικό ρόλο, σε μιά εποχή θεολογικής αφασίας των Ορθοδόξων, την οποία αφασία επεξέτειναν. Από αυτή τη πλευρά ήταν αντίθετος στις οργανώσεις τόσο ο π. Ιωάννης Ρωμανίδης, όσο και ο π. Θεόκλητος Διονυσιάτης, αλλά και άλλοι. 
Ο ανυποψίαστος λαός ήταν υποχρεωμένος στο παρελθόν να πορευθεί ανάμεσα από τις συμπληγάδες των οργανώσεων και μιας Ιεραρχίας, κατώτερης της αποστολής της και των περιστάσεων, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Ο Χρήστος Γιανναράς περιγράφει αντικειμενικά στο βιβλίο του «Καταφύγιο Ιδεών» την οργάνωση στην οποία είχε ενταχθεί επί αρκετά χρόνια. Μόνο τα τελευταία κεφάλαια του βιβλίου δίνουν μιά υποκειμενική θεώρηση της οργανώσεως, για να δικαιώσει ο συγγραφέας τον εαυτό του.
 

Σήμερα, νομίζω, ότι δεν πρέπει να ανοιχθεί μιά τέτοια συζήτηση για το ιστορικό ρόλο των Οργανώσεων αυτών, όχι γιατί μέχρι και τώρα δεν ζημιώνεται η Ορθοδοξία από μερικές τουλάχιστον από αυτές, αλλά γιατί πρώτιστη ανάγκη σήμερα είναι να συμπτηχθεί ένα μέτωπο αντιπαπικό κατ’ αρχήν και ανθενωτικό ύστερα. Και εξηγώ τι εννοώ με τα παραπάνω λεγόμενά μου.
 

ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ 2000 Ταινία


ΠΑΡΑΚΛΗΤΙΚΟΣ ΚΑΝΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΓΟΡΓΟΫΠΗΚΟΟΥ ~ Ι.Μ.ΔΟΧΕΙΑΡΙΟΥ -- Orthodox Hymns


O Συναξαριστής της ημέρας.

Παρασκευή, 8 Ιουλίου 2016

Προκοπίου μεγαλομ., Θεοφίλου Ζίχνης.

Ὁ Ἅγιος Προκόπιος, ἔζησε καὶ μεγάλωσε τὰ χρόνια ποὺ αὐτοκράτορας τῶν Ρωμαίων ἦταν ὁ Διοκλητιανός. Ὁ πατέρας του, ὁ Χριστοφόρος, ἦταν εὐσεβὴς ἄνθρωπος, σὲ ἀντίθεση μὲ τὴν μητέρα του ποὺ πίστευε στὰ εἴδωλα. Μετὰ τὸν θάνατο τοῦ πατέρα του, ἡ μητέρα του τὸν πῆγε στὸν αὐτοκράτορα, ὁ ὁποῖος τὸν ἔκανε ἡγεμόνα τῆς πόλης τῶν Ἀλεξανδρέων καὶ τοῦ ἔδωσε ἐντολὴ νὰ καταδιώκει καὶ νὰ βασανίζει τοὺς χριστιανούς.

Η Εξομολόγηση εξαφανίζει κάθε αμαρτία. -- Του ΟΣΙΟΥ ΘΕΟΦΑΝΗ ΤΟΥ ΕΓΚΛΕΙΣΤΟΥ.

Να θυμάστε την αμαρτωλότητά σας και να θεωρείτε τον εαυτό σας άξιο της κολάσεως. Και ο απόστολος Παύλος ποτέ δεν ξεχνούσε πως ήταν πρώτα διώκτης της Εκκλησίας, μολονότι υστέρα οι απερίγραπτοι κόποι του γι΄ αυτήν μπορούσαν να εξαλείψουν τις αμαρτίες δέκα διωκτών. Ενώ όμως από το ένα μέρος δήλωνε, «ουκ ειμί ικανός καλείσθαι απόστολος, διότι έδιωξα την εκκλησίαν του Θεού» (Α’ Κορ. 15:9), από το άλλο μέρος δεν απελπιζόταν για τη σωτηρία του. Με βέβαιη ελπίδα έγραφε: «Απόκειται μοι ο της δικαιοσύνης στέφανος» (Β’ Τιμ. 4:8). «Την επιθυμίαν έχω εις το αναλύσαι και συν Χριστώ είναι» (Φιλιπ. 1:23).
Μιμηθείτε τον απόστολο. Αμάρτημα εξομολογημένο και μισημένο σβήνεται από το βιβλίο της δικαιοσύνης του Θεού. Έτσι, δεν θα καταλογιστεί στην τελική Κρίση. Αυτό έχοντας στο νου μας, ας φρονηματίζουμε πάντα τη ψυχή μας με την ελπίδα της σωτηρίας, διατηρώντας όμως αμείωτο μέσα μας το αίσθημα της αμαρτωλότητος. Ο Χριστός, με τη σταυρική του θυσία, έσκισε το χρεόγραφο όλων των ανομιών μας. Από μας ζητάει ζωντανή πίστη, ειλικρινή Εξομολόγηση, αγώνα εναντίον της αμαρτίας και μίσος για το κακό.

Διωγμός Αγιορειτών Πατέρων από την Ι.Μ. Χιλανδαρίου Αγιού Όρους.

 Δέν πάγωσε ἀκόμη τό μελάνι ἀπό τίς ὑπογραφές (κατά τήν ἒκφραση) τῶν οἰκουμενιστῶν τῆς ψευδοσυνόδου τῆς Κρήτης καί ἐν Ἁγίῳ Ὂρει ξεκίνησε ἡ ἐπίθεση τῶν άποστατῶν κατά τῶν ὀρθοδόξων!
Συγκεκριμένα 4 μοναχοί καί ἓνας δόκιμος μοναχός τῆς
Ἱ. Μ. Χιλανδαρίου (Σερβική), ἐκκλήθησαν ὑπὀ τῆς συνάξεως τῆς Μονῆς καί μέ συνοπτικές διαδικασίες πενταλέπτου, (κατά κυριολεξίαν), τούς ἀνακοινώθηκε ἡ ἀπόφαση νά ἐγκαταλείψουν τή Μονή τῆς μετανοίας τους.
Ὁ λόγος; Διότι ἀπέρριψαν ἀναφανδόν τίς κακόδοξες ἀποφάσεις τῆς Κρήτης, μή άνεχόμενοι καί ἀναπαυόμενοι μέ τό μνημόσυνο τοῦ ὀνόματος τοῦ αἱρεσιάρχου Βαρθολομαίου.
Καθηγούμενε Μεθόδιε πώς χωρίς κατηγορία , δική , απολογία τους καταδικάζεις και τους αποπέμπεις από τα όρια της μονής τους ;
Τέτοιες ἀποφάσεις δέν θά περάσουν !
Καλεῖται ὁ πιστός λαός τοῦ Θεοῦ σέ ἐγρήγωρση καί διά τῆς στεντορίου φωνῆς του, εἰς άνατροπήν τόσο τῶν σχεδίων τοῦ μελετωμένου διωγμοῦ, ὃσο καί σέ δυναμικό ἀγῶνα κατά τῶν προδοτῶν ὑπογραψάντων τήν ἂλωση τῆς Ὀρθοδοξίας μας.
ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ


http://agiooros.org/viewtopic.php?f=39&t=12517

Πρωτοπρ. Θεόδωρος Ζήσης, Τα μεθεόρτια - Θλιβερές σκέψεις του Φώτη Κόντογλου [ΒΙΝΤΕΟ 2016].


Η μνημόνευση του ονόματος του Επισκόπου, Πιστοποιεί "την ενότητα της πίστεως και την κοινωνία του Αγίου Πνεύματος

Η μνημόνευση του ονόματος του Επισκόπου στη θ. Λειτουργία, κυρίως αλλά και στις λοιπές ακολουθίες, δεν εντάσσεται μέσα στην κοινή μνημόνευση ονομάτων υπέρ υγείας. Επέχει θέσιν δόγματος που πιστοποιεί την κανονικότητα. Πιστοποιεί τη γνησιότητα ότι αυτό που συντελείται είναι Εκκλησία, είναι το αυθεντικό, το σωστικό. Πιστοποιεί την παρουσία της Χάριτος βάσει της αποστολικής διαδοχής. Πιστοποιεί "την ενότητα της πίστεως και την κοινωνία του Αγίου Πνεύματος". Άλλωστε είναι γνωστή η σημασία του αντιμηνσίου που φέρει την υπογραφή του Επισκόπου, αφού η θ. Λειτουργία τελείται από τους πρεσβυτέρους εξ ονόματος του Επισκόπου. Γι' αυτό και Λειτουργία χωρίς τη μνημόνευση του ονόματος του Κανονικού Επισκόπου του τόπου, λειτουργία δεν είναι. Είναι παρασυναγωγή, είναι βαρύτατο πνευματικό παράπτωμα που τιμωρείται αυστηρότατα. Η μνημόνευση του ονόματος του Επισκόπου σφραγίζει την κανονικότητα της εκκλησιαστικής ευχαριστιακής συνάξεως. Και όπως συμβαίνει παντού, ο Επίσκοπος που για κάποιο λόγο θέλει να λειτουργήσει σε ξένη εκκλησιαστική επαρχία, εκτός δηλαδή της δικαιοδοσίας του, παίρνει άδεια από τον Κανονικό Επίσκοπο του οποίου και το όνομα μνημονεύει κατά τη Μεγάλη Είσοδο λέγοντας "του και ποιμενάρχου (ή κυριάρχου) της Ιεράς ταύτης Μητροπόλεως" μετά τη μνημόνευση του Πρώτου δηλαδή του Προκαθημένου ή της Προκαθημένης Συνόδου ....

Από το περιοδικό Φωτεινή Γραμμή

"Αν δεν αρθούν οι άδικοι αφορισμοί των Οικουμενικών  Πατριαρχών της

Κωνσταντινουπόλεως κατά των Ελλήνων Επαναστατών και αν δεν

πραγματοποιηθεί το Τάμα του Κολοκοτρώνη και των άλλων ηρώων της Εθνικής

μας Παλιγγενεσίας, δεν πρόκειται να ορθοποδήση η Νεωτέρα Ελλάς".

Βλάσιος Μοναχός Αγιορείτης, από το περιοδικό Φωτεινή Γραμμή.

Σωματείο "Οι φίλοι του Τάματος του Εθνους", τηλέφωνο 210-3254-321,  

ιστοσελίδα www.fotgrammi.gr, επικοινωνήστε μαζί μας για να σας στείλουμε


δωρεάν το περιοδικό μας.

ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΛΑΝΕΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ


Άλμα στην αιωνιότητα. Ματθαίος· ο τελώνης που έγινε απόστολος! -- του αείμνηστου Στεργίου Σάκκου, Ομ. Καθηγητού Α.Π.Θ.

Η μετάνοια είναι η πιο μεγάλη παραχώρηση του Θεού στον αμαρτωλό άνθρωπο, αλλά και η πιο γενναία και ηρωϊκή ανθρώπινη πράξη. Είναι ένα άλμα, το οποίο επιτελεί ο αμαρτωλός με τη βοήθεια της πίστεως, για να μπει έτσι στη σφαίρα της χάριτος, όπου όλα είναι τέλεια και άγια, διότι η αγάπη του Θεού γνωρίζει να λαμπρύνει και να αξιοποιεί θετικά και τα πιο μελανά και αρνητικά στοιχεία του ανθρώπου. Αυτό το γενναίο άλμα της μετανοίας, με τις ασύλληπτες συνέπειές του, μπορούμε να μελετήσουμε απλά, αλλά και πολύ καθαρά στην αγιασμένη μορφή του ευαγγελιστού Ματθαίου, του τελώνη, που έγινε απόστολος του Χριστού.

Εξίσωση Εκκλησίας και αιρέσεων

Ο Παπισμός διεκδικώντας για τον εαυτό του μέχρι και σήμερα την εκκλησιολογική αποκλειστικότητα, υπεύθυνος και πρωτουργός της διαιρέσεως, δεν διέπραξε το σφάλμα να μετάσχει ως μέλος στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών και να μεταλλαγεί σε μία από τις πολλές «εκκλησίες». Φραστικά πάντως και υποκριτικά επαινεί την Οικουμενική Κίνηση, την οποία επευλογεί ως προεργασία για την μετά της Ρώμης του Πέτρου και του πάπα ενότητα. Ιδιαίτερα επιχαίρει και συγχαίρει για την συμμετοχή της Ορθοδόξου Εκκλησίας, η οποία αυτοκαταργήθηκε στην πράξη ως η μοναδική ενσάρκωση και συνέχεια της Una Sancta, εκχωρήσασα το ιδικό της πεδίο, την ιδική της ταυτότητα, στην σχισματική και αιρετική Ρώμη, στη Ρώμη του filioque, του πρωτείου εξουσίας του πάπα, των αζύμων, του καθαρτηρίου πυρός, της κτιστής χάριτος και όλων των άλλων καινοτομιών και παρεκκλίσεων.