Του θεολόγου Αθανασίου Σακαρέλλου

 ... Σου εξήγησα ότι η Εκκλησία, που εξακολουθεί και μετά το 1924, ν’ ακολουθεί το πατροπαράδοτο ημερολόγιο, μετά τα δύο ή τρία χρόνια πρώτα χρόνια της δεκαετίας του 1980, δεν έχει καμία «κοινωνία» με τους Ρώσους επισκόπους της Διασποράς. Συνεπώς, κανένα εκκλησιολογικό πρόβλημα δεν υφίσταται για την Εκκλησία του Παλαιού Ημερολογίου, οποία θεωρεί τη Ρωσική Σύνοδο, ότι εξέπεσε από την ορθή πίστη, εφόσον και μετά την γενομένη ΄Ένωση των Εκκλησιών εξακολούθησε την έστω έμμεση, όπως δέχεσαι και συ, «κοινωνία» με τις καινοτόμες Εκκλησίες του Νέου Ημερολογίου, που Λατινοφρόνησαν. 
Ως εκ του λόγου τούτου η Εκκλησία του Παλαιού Ημερολογίου δεν αναγνωρίζει ως αγίους τους ανακηρυχθέντες απ’ τη Ρωσική Σύνοδο αγίους, όπως τα μέλη της τελευταίας τσαρικής οικογένειας, ή τον Ιωάννη Μαξίμοβιτς.
Αυτούς, μπορείτε να τους τιμάτε σεις! 

The Monks Of Simonopetra Monastery Chanting -- Orthodox Hymns


O Συναξαριστής της ημέρας.

Σάββατο, 20 Αυγούστου 2016

Σαμουήλ προφήτου, Λουκίας μάρτυρος.

Γεννήθηκε στὴν Ἀρμαθαὶμ Σιφὰ στὸ ὄρος Ἐφραίμ, ἀπὸ τὴ φυλὴ τοῦ Λευΐ. Ἦταν γιὸς τοῦ Ἐλκανᾶ καὶ τῆς Ἄννας, ἡ ὁποία ἦταν στεῖρα καὶ διὰ τῆς προσευχῆς ὁ Θεὸς τῆς χάρισε παιδί, τὸν Σαμουήλ, ποὺ τὸν ἀφιέρωσε στὸ Θεὸ γιὰ νὰ ἐκφράσει τὴν εὐγνωμοσύνη της.
Ὁ Σαμουὴλ ὅταν μεγάλωσε, ὑπηρέτησε τὸν Κύριο καὶ ἔγινε μέγας προφήτης καὶ κριτὴς τοῦ λαοῦ δικαιότατος. Αὐτὸς ἔχρισε βασιλεῖς , τὸ Σαοὺλ καὶ τὸ Δαυΐδ, προφήτευσε 40 χρόνια καὶ πέθανε σὲ βαθιὰ γεράματα.
Ἃς ἀναφέρουμε, ὅμως, μερικοὺς οἰκοδομητικοὺς λόγους του, ποὺ ξεφώνησε στὸ λαὸ τοῦ Ἰσραήλ, ἀλλὰ ἰσχύουν καὶ γιὰ τοὺς λαοὺς κάθε ἐποχῆς. Λέει λοιπόν:

+Ι.Γ.Ζ. -- «Αυτή είναι η πίστι που διδαχθήκαμε και αυτήν ακραιφνώς τηρούμε» Ιδού και η απόδειξη αναρτημένη στην σελίδα των ΓΟΧ

Εγκύκλιος 2002
Ἀθήναι 28-6-2002

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ
ΠΡΟΣ ΤΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΦΗΜΕΡΙΟΥΣ
ΤΗΣ ΚΑΘ' ΗΜΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Πανοσιώτατοι καί Αἰδεσιμώτατοι Λειτουργοί τοῦ Ὑψίστου
Χάρις ὑμῖν εἴη καί ἔλεος παρά Κυρίου

       Ἡ σωστική διακονία ἥν ὅ Κύριος ἀνέθεσεν εἰς ἠμᾶς δέν ἀφορᾶ τά σώματα ἀλλά τάς πολυτίμους ψυχὰς ὑπέρ ὧν ὅ Κύριος ἐθυσίασεν ἑαυτόν καί προτρεπτικῶς εἶπεν: «Τί δώσει ἄνθρωπος ἀντάλλαγμα τῆς ψυχῆς αὐτοῦ;»

       Οὐδέν ἄλλο εἰμή τό θεϊκόν αἷμα, τό μόνον ἱκανόν ἵνα πλύνῃ καί καθαρίσῃ τήν ἀθάνατον καί αἰώνιαν ψυχήν ἀπό τοῦ ρύπου τῆς ἁμαρτίας.

       Τοιαύτην ὅθεν ἀξίαν ἔχουσα ἡ θεοφιλής ψυχή, ὡς τό πολυτιμότερον ἐν τῷ κόσμῳ πράγμα, ὀφείλει νά μβάλλη ἠμᾶς εἰς σκέψιν σοβαρᾶν καί προσοχήν καί πρώτην καί κυρίαν μέριμναν τῆς ζωῆς μας τήν ἐξασφάλισιν τῆς σωτηρίας αὐτῆς.

ΚΥΡΙΑΚΗ 21 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2016 – Θ΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ -- «Λέγει αυτώ ο Ιησούς, ολιγόπιστε, εις τί εδίστασας;»

Σαλπίσματα πίστεως
                                                         
Προκαλεί σίγουρα μεγάλο θαυμασμό η τόλμη και το θάρρος που επέδειξε ο απόστολος Πέτρος, όταν ζήτησε να περπατήσει πάνω στην ταραγμένη θάλασσα. Βέβαια, από το επάγγελμα που ασκούσε πριν ακολουθήσει το Διδάσκαλό του, δηλαδή εκείνο του ψαρά, φαίνεται ότι ήταν αρκετά εξοικειωμένος με το υγρό στοιχείο ο μαθητής του Χριστού. Ωστόσο, δεν έπαυσε να φοβάται τη θάλασσα, γιατί είχε πικρή πείρα από τους θυμούς και τις φουρτούνες της. Άλλωστε, θα μπορούσαμε ν’ ανακαλέσουμε στη μνήμη μας το περιστατικό εκείνο – σε άλλη βέβαια περίπτωση – που οι μαθητές ζητούσαν απεγνωσμένα τη βοήθεια του Διδασκάλου τους: «Κύριε, σώσον ημάς, απολλύμεθα». Εκείνο, λοιπόν, που τον έκανε τώρα να αψηφήσει με τόση περιφρόνηση τον φόβο των κυμάτων και τον κίνδυνο του καταποντισμού, δεν ήταν τίποτε άλλο παρά η μεγάλη αγάπη που έτρεφε απέναντι στο Διδάσκαλό του, τον Χριστό. Γι’ αυτό και έντονη ήταν η επιθυμία του να σπεύσει προς συνάντησή Του, έστω και αν χρειαζόταν να περπατήσει πάνω στα κύματα.

Πρωτοπρ. Νικόλαος Μανώλης, Η απρέπεια των οικουμενιστών προς τον άγιο Πορφύριο [ΒΙΝΤΕΟ 2016].


Σχέδιο άλωσης της Ελλάδος! • Με κερκόπτορτα το ίδρυμα σώρος

Χειρουργικές παρεμβάσεις για να αλλαχθεί το DNA της κοινωνίας σε απόρρητα έγγραφα που διέρρευσαν
Τα βρόμικα σχέδια του μεγαλοεπενδυτή - «φιλάνθρωπου» Τζορτζ Σόρος για την αξιακή άλωση της ελληνικής κοινωνίας και τον ωμό επηρεασμό της πολιτικής ζωής αποκαλύπτονται πλέον σε όλο τους το μεγαλείο από όσα στοιχεία παρουσιάζονται στους περισσότερους από 2.500 φακέλους των Οργανισμών Ανοιχτή Κοινωνία (Open Society Foundations) που διέρρευσαν οι χάκερ της ομάδας DC Leaks. Και τα οποία, ως χθες βράδυ, δεν είχαν διαψευσθεί ή αντικρουσθεί, ως προς την εγκυρότητά τους, από τα Open Society Foundations.
Τα στοιχεία που έρχονται στο φως είναι καταιγιστικά και αποδεικνύουν, μεταξύ άλλων, ότι από το 2014 τα ιδρύματα του Σόρος είχαν λάβει από συμβουλευτική εταιρία που εργαζόταν για λογαριασμό τους οδηγίες προκειμένου να πλησιάσουν (μεταξύ άλλων Ευρωπαίων) και Ελληνες ευρωβουλευτές που είναι αποδεδειγμένοι ή πιθανοί σύμμαχοι της Ανοιχτής Κοινωνίας.

Οι άνθρωποι που πρότεινε στα ιδρύματα του Σόρος η εταιρία και σχετικά με τους οποίους σχολίαζε ότι «είναι πιθανόν να υποστηρίξουν τις αξίες της Ανοιχτής Κοινωνίας» ήταν όλοι -με την εξαίρεση του Μιλτιάδη Κύρκου του Ποταμιού- ευρωβουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ.
Οι διαρροές (η εφημερίδα δεν είναι σε θέση να διασταυρώσει αν έγιναν αντίστοιχα σχόλια και για άλλους Ελληνες πολιτικούς, που δεν διέρρευσαν) δείχνουν επίσης ότι τα ιδρύματα του Σόρος είχαν χρηματοδοτήσει από το προηγούμενο έτος των ευρωεκλογών, εν όψει της εκλογικής αναμέτρησης, 26 πρότζεκτ στην Ελλάδα, ως μία από τις πέντε χώρες προτεραιότητάς τους, όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά, ενώ συνολικά για τον επηρεασμό της κοινωνίας του συνόλου των κρατών-μελών της Ε.Ε. δαπάνησαν 5.724.934 δολάρια.

Του Kyprianos Christodoulides από το F/B

Η φωτογραφία δεν είναι εικόνα. Είναι αυτό που σημαίνει και λέει η λέξη : Γραφή φωτός. Οι λέξεις, γραπτές ή προφορικές, φτιάχνουν τις φωτογραφίες

ΕΝΘΥΜΗΜΑ

Ήταν ένα ζεστό απόγευμα του Αυγούστου, όταν αποφάσισα να καταγράψω τις σκέψεις μου, κοιτάζοντας αυτήν και άλλες φωτογραφίες. Πιο κάτω η περιγραφή της.
Τα επί χάρτου αποθηκευμένα στιγμιότυπα της ζωής με συγκινούσαν ανέκαθεν και αυτός ήταν και ο λόγος για τον οποίο συνήθιζα πάντα να έχω μαζί μου και τη φωτογραφική μηχανή.
Δεν θέλω να πω με αυτό ότι προτιμούσα να αποτυπώνω ό,τι δεν μπορούσα να πώ ή να γράψω. Κάθε άλλο. Δεκάδες, εκατοντάδες λέξεις-σκέψεις, με ωθούσαν κάθε φορά στην καταγραφή του οποιουδήποτε, θα έλεγα, σημαντικού για μένα σημείου ζωής.

Του Kyprianos Christodoulides από το F/B

Η φωτογραφία δεν είναι εικόνα. Είναι αυτό που σημαίνει και λέει η λέξη : Γραφή φωτός. Οι λέξεις, γραπτές ή προφορικές, φτιάχνουν τις φωτογραφίες

ΕΝΘΥΜΗΜΑ

Ήταν ένα ζεστό απόγευμα του Αυγούστου, όταν αποφάσισα να καταγράψω τις σκέψεις μου, κοιτάζοντας αυτήν και άλλες φωτογραφίες. Πιο κάτω η περιγραφή της.
Τα επί χάρτου αποθηκευμένα στιγμιότυπα της ζωής με συγκινούσαν ανέκαθεν και αυτός ήταν και ο λόγος για τον οποίο συνήθιζα πάντα να έχω μαζί μου και τη φωτογραφική μηχανή.
Δεν θέλω να πω με αυτό ότι προτιμούσα να αποτυπώνω ό,τι δεν μπορούσα να πώ ή να γράψω. Κάθε άλλο. Δεκάδες, εκατοντάδες λέξεις-σκέψεις, με ωθούσαν κάθε φορά στην καταγραφή του οποιουδήποτε, θα έλεγα, σημαντικού για μένα σημείου ζωής.


Θα συμφωνούσα λοιπόν με την επιπολαίως θεωρούμενη "εικονοκλαστική" άποψη που θέλει το λόγο, τις λέξεις, να φτιάχνουν την "εικόνα" - εν προκειμένω τη φωτογραφία - και λιγότερο ή καθόλου δεν δέχομαι την κυρίαρχη σήμερα αντίληψη, που συνοψίζεται στο λεγόμενο : μια φωτογραφία λέει χίλιες λέξεις.
Οι υποστηρικτές της γνώμης αυτής, ακούσια ή ηθελημένα, ασπάζονται τη θεωρία που διατείνεται οτι η εικόνα ποιεί τον λόγο. Αλλά τούτο, αν μη τι άλλο, είναι αντίθετο προς τις επικρατούσες ανθρωπολογικές αντιλήψεις μας, φυσικά, στο ποσοστό που αυτές εξακολουθούν να υπάρχουν.


Για να κλείσω το θέμα, θα έλεγα οτι η λογομαχία για το αν ο λόγος ποιεί την εικόνα ή αντίστροφα, είναι επιεικώς αφελής. Κανένας σοβαρά σκεπτόμενος δεν θα έθετε αυτό το ερώτημα, επειδή απλούστατα ο λόγος και η εικόνα είναι αλληλένδετα. Σημασία δεν έχει τι έπεται ή τι προηγείται. Σημασία έχει το πώς η εικόνα αναδεικνύει τον λόγο και πώς ο λόγος αναδεικνύεται ως εικόνα. Αυτό είναι, νομίζω, το ζητούμενο στις εικόνες των λέξεων και στις λέξεις των εικόνων.


Μια ηλιόλουστη μέρα του καλοκαιριού δύο ανθρωποι, ένας άνδρας και μία γυναίκα, στάθηκαν εκεί. Σε ενα πανέμορφο νησί του Αιγαίου, να φωτογραφηθούν. Ήλιος, ουρανός, στεριά και θάλασσα είναι το πλαίσιο που περιγράφει την παρουσία τους. Κοινότυπο το στιγμιότυπο καθώς χιλιάδες άλλα, που κουβαλούν στις αποσκευές τους όλοι όσοι επιστρέφουν στη ρουτίνα της καθημερινότητας, μετά απο τις καθιερωμένες διακοπές.

Περιορισμένης διάρκειας οι διακοπές. Περιορισμένης διάρκειας και η φωτογραφία. Αλλά, περιορισμένης διάρκειας και οι της φωτογραφίας παραθεριστές επισκέπτες. Η ανάμνηση αυτής της στιγμής θα διαρκέσει περίπου όσο και ο επίγειος βίος τους. Ύστερα, θα τα σκεπάσει όλα η τέφρα της λησμονιάς, καθώς σκέπασε πριν απο χιλιάδες χρόνια τούτο το νησί η στάχτη μιας μεγάλης ηφαιστειακής έκρηξης.

Σχεδόν ανέπαφες από την τότε μεγάλη καταστροφή έμειναν κάποιες τοιχογραφίες, που έφερε στο φως η αρχαιολογική σκαπάνη, ισως, για να βρούμε έτσι τη χαμένη μας μνήμη, να της δώσουμε οστά και σάρκα ...

Κάποιος αδελφός έκανε μια ερώτηση σ΄ έναν άγιο Γέροντα για να έχει μια βάση, ώστε να μην αμαρτάνει με τον λογισμό.

“Ας υποθέσουμε -είπε- ότι βλέπω κάποιον να κάνει κάτι και το λέω αυτό σε κάποιον άλλο, και βλέπω ότι δεν τον κατακρίνω, αλλά απλώς το συζητούμε. Αυτό παύει να είναι κατάκριση;”
Ο Γέροντας είπε: “Εάν μιλάς με εμπάθεια έχοντας κάτι εναντίον του, είναι κατάκριση, αν όμως είσαι ελεύθερος από πάθος, δεν είναι κατάκριση. Αλλά για να μη μεγαλώνει το κακό, η σιωπή είναι προτιμότερη”.

Η Ανώνυμος άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή σας "«Ὁ Οἰκουμ. Πατριάρχης εἰσῆλθε γυμνόπους εἰς τὸ τέμενος...":

Θα παρακαλούσα την "Ορθοδοξη Φωνή" όταν ανεβάζει δημοσιεύσεις από εφημερίδες, αποσπάσματα από λόγους ή βιβλία ιερέων, θεολόγων, κλπ, να αναφέρει τις ανάλογες χρονολογίες.
Ακόμα καλλίτερα εάν προσθέτατε ένα σχόλιο του τύπου: "δείτε, αυτό έγινε τότε αλλά τα ίδια γίνονται και σήμερα".
Το ποιός Πατριάρχης/Επίσκοπος/Ιερέας έκανε την πράξη αυτή δεν παίζει κανέναν ρόλο για εμένα.
Η αξία της είδησης είναι ότι έγινε... όπως τα κοράνια που δωρίζονται, οι λόγοι που εκφωνούνται σε συναγωγές και όλα τα υπόλοιπα αντορθοδοξα (κατ'εμέ) αλλά πολιτικώς ορθά (κατ' άλλους)!
ΜΑΡΙΑ

ΘΕΜΑ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΣ

Τα γεγονότα που θα φέρουν τον διαμελισμό της γείτονος

Το πραξικόπημα της 15ης Ιουλίου ήταν απλά μια λεπτομέρεια σε αυτά που συνέβησαν και σε αυτά που θα ακολουθήσουν.

Το πραγματικό ζήτημα, που αποτελεί και τη γενεσιουργό αιτία αυτών που συμβαίνουν στην Τουρκία, είναι η βούληση των ΗΠΑ να αναδιατάξουν τις ισορροπίες και τα σύνορα καταρχάς σε Ιράκ και Συρία, μία διαδικασία που νομοτελειακά θα ακολουθήσει και θα συμπεριλάβει και την Τουρκία.

Μπορεί η Τουρκία να άρχισε να ανησυχεί από τη μέρα που οι ΗΠΑ έριξαν βοήθεια από αέρος στην υπό πολιορκία πόλη Κομπάνι, στη Β. Συρία, αφού είχε προηγηθεί τηλεφωνική συνομιλία Ομπάμα - Ερντογάν, όμως ο πραγματικός τρόμος της Τουρκίας άρχισε στις 15 Ιουνίου 2015, όταν οι Κούρδοι της Συρίας απελευθέρωσαν την πόλη Γκίρε Σπι (Τελ Αμπιάντ) και ένωσαν τα καντόνια της Τζεζίρε και του Κομπάνι, με την αεροπορική υποστήριξη των ΗΠΑ.

Ο Ανώνυμος άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή σας "«Ὁ Οἰκουμ. Πατριάρχης εἰσῆλθε γυμνόπους εἰς τὸ τέμ...":

+I.Γ.Ζ.

Δεν υπάρχει τίποτα κρυφό σε πληροφορώ, αλλά και δεν το διαφημίζουν.
Οι λόγοι προφανείς ( πες το διάκριση, πέστο δειλία, πέστο να μην χάσουμε τους πελάτες... )

Έτσι λοιπόν όποιος είναι ενημερωμένος - κατηχημένος, την άλλη μέρα έχει βάπτισμα.

Νομίζεις πως βάπτισα κάποιον χωρίς ευλογία Αρχιεπισκόπου;;;
Το ίδιο ισχύει και για τους κληρικούς που έκαναν το ίδιο.
Λες να είμαστε τόσο ηλίθιοι;;;
Λες να είμαι τόσο ηλίθιος ώστε να πάρω τέτοια ευθύνη στον σβέρκο μου;;;;;;;;

Έτσι κι αλλιώς απαγορεύεται να βαπτίσεις κρυφά απο τον επίσκοπο, πολλώ δε μάλλον αυτές οι περιπτώσεις

(κάποιοι κληρικοί απο αυτούς που ξέρεις, δεν μπόρεσαν να δεχθούν ότι ο χθεσινός τους απέδειξε ότι έχουν λάθος... κράτα το αυτό δεν το γράφω τυχαία)

Ο εκπρόσωπος τύπου των ΓΟΧ είναι ο αρχιγραμματέας Φώτιος και Η ερώτηση είναι ξεκάθαρη.
Αυτός που έχει ποδόλουτρο απο το Νεο και βαπτίσθηκε στους ΓΟΧ, βλασφήμησε το άγιο Πνεύμα;

Ενημερωτικά:
Ο Φώτιος έχει βαπτίσει αρκετούς κυρίως Σλάβους
Ο π. Ν. Δημαράς βαπτίζει κανονικά - πάρτον τηλέφωνο ή στείλε e-
mail
Όσο για τον Αρχιεπίσκοπο, μπορείς να του κάνεις την ίδια ερώτηση εάν σε βγάλει ο δρόμος σε καμιά πανήγυρη.
Και άλλοι επίσκοποι βαπτίζουν κανονικά όσους έχουν ποδόλουτρο.
Ακόμα και οι κυπριανίτες εαν τους πεις το παιδί μου έχει ποδόλουτρο από το Νέο, θα κάνουν τις τρεις καταδύσεις. Για ρώτησε τον λογιότατο π. Αθανάσιο στην Ελευσίνα.
Εσείς όμως από που να γνωρίζετε αυτά τα πράγματα;;;
Ακόμα και ο τάδε επίσκοπος ( δεν γραφω το όνομά του ) έχει βαπτίσει αρκετούς που ακριβώς δεν το διαφημίζει για τους παραπάνω λόγους που έγραψα. θα προσπαθήσει να το αποφύγει αλλά αν ο υποψήφιος είναι γνώστης του θέματος, τότε σε βαπτίζει. ( Δεν γραφω στο πόδι, ξέρω πρόσωπα και πραγματα - καλύτερα δεν γίνεται)

Ελπίζω να μπήκες στο νόημα.

Δια ταύτα η Εκκλησία πάντα είχε αυτά τα προβλήματα. Ο Άγιος Νικόδημος γράφει: το πρόβλημα δεν είναι οι Λατίνοι αλλά οι Λατινόφρονες.

Ο Μ. Βασίλειος πριν 1600 χρόνια το ίδιο πρόβλημα είχε -1ος κανόνας και μετά έγραψε τον 47ο.
Ο Άγιος Κυπριανός πριν 1700 χρόνια το ίδιο πρόβλημα είχε.
Η Πανορθόδοξη του 1756 γι' αυτό τον λόγο έγινε,
επειδή οι μισοί δεχόντουσαν το παπικό ράντισμα, ενώ οι άλλοι μισοί τους βάπτιζαν.
Οι ίδιοι άνθρωποι χθες σήμερα και άχρι συντελείας του αιώνα.

Θα ανεβάσω στο Μαρτυρική Εκκλησία ( 
https://pmgrigorios.wordpress.com/ ) τα κυριότερα από την εισήγηση που έγραψα στην Σύνοδο, και δικαιώθηκα. Διάβασέ τα και θα δεις ποια είναι η εμπειρία της Εκκλησίας.