Αγιοποιήσεις -- Του Αθανασίου Σακαρέλλου, θεολόγου

Misha:
φίλε Κοσμά... στα ερωτήματα που μού τίθενται θα επιλέξω εγώ τον τρόπο απάντησης.
Η ελληνική γλώσσα είναι πλουσιοτάτη, δόξα τω Θεώ, και μας δίνει την δυνατότητα να πούμε περισσότερα από ένα ΝΑΙ ή ΟΧΙ.
Και εν πάση περιπτώσει αυτό το επίμονα ανακριτικό ύφος των ερωτήσεων με απωθεί....
τις απαντήσεις μου τις έχω δώσει νομίζω...
χαίρομαι που ξεκαθάρισες με ποια παράταξη συμπορεύεσαι ώστε να ξέρουμε τι μας γίνεται...
Θα σου πω μόνο ένα: ψαξε να δεις ποιοι επίσκοποι και ιερείς σας μεταδίδουν μυστήρια και σε νεοημερολογίτες....  έτσι για αρχή....

Kosmas:

Αδελφέ μου Misha, καταλαβαίνω τη δυσκολία σου να απαντήσεις στο ερώτημά μου αν θεωρείς τον Αθηναγόρα Ορθόδοξο η αιρετικό! Το ίδιο ισχύει και για το ερώτημά μου για τον Πατριάρχη σου, Βαρθολομαίο!

Εγώ δεν σου έκανα καμιά ανάκριση, όπως με κατηγορείς. Συζήτηση κάνουμε και σε παρεκάλεσα, εάν θέλεις, να μου απαντήσεις για μερικά ειδικώτερα θέματα, προκειμένου να ερευνήσουμε το θέμα της "αγιοποίησης των νέων αγίων". Γιατί, πως αλλοιώς μπορούμε να ελέγξουμε αν κάποιο πρόσωπο, που αγιοποιήσατε είναι Ορθόδοξο, που είναι απαραίτητη προϋπόθεση αγιοποιήσεώς του, αν δεν εξετάσουμε το αν ο επίσκοπός του, τον οποίο μνημονεύει είναι Ορθόδοξος, ή όχι! Βέβαια, αυτός ο έλεγχος, είναι ιδιαίτερα οδυνηρός για όσους δεν τα πάνε και τόσο καλά με την Ορθοδοξία, που μας παρέδωσαν οι άγιοι Πατέρες της Εκκλησίας. 

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

+Ι.Γ.Ζ.

"Θα σου πω μόνο ένα: ψαξε να δεις ποιοι επίσκοποι και ιερείς σας μεταδίδουν μυστήρια και σε νεοημερολογίτες.... έτσι για αρχή...."


Σήμερα αυτό άλλαξε σε:
ψάξε να βρείς ποιός επίσκοπος και ποιός Παπάς, δεν μεταδίδει μυστήρια σε νεοημερολογίτες

Αυτός είναι ο λόγος της αιρετικής χειραγώγησης στους λαικούς... ώστε να έχουν πιστέψει ότι οι Οικουμενιστές είναι ορθόδοξοι με άγιο Πνεύμα....κλπ
Ουτε και την Ληστρική στο Κολυμπάρι δεν έχουν καταδικάσει οι Γιαλατζί Ο.Χ.
και μιλούν για Γνησιότητα οι θεομπαίχτες που κοροιδεύουν Θεόν εαυτόν και αλλήλους.

Ο Αγιος Χρυσόστομος λέγει:
Ο ΠΟΝΗΡΟΣ ΒΙΟΣ ΓΕΝΝΑ ΤΑ ΠΟΝΗΡΑ ΔΟΓΜΑΤΑ