EKTAKTO! Ο Θεσσαλονίκης Άνθιμος τιμωρεί ''άρον άρον'' τον π. Νικόλαο Μανώλη πριν αυτός απολογηθεί


Με καραμπινάτες παρατυπίες συνεχίζει επιτιθέμενος ο  μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμος, κατά του πρωτοπρ. Νικολάου Μανώλη. Παραβιάζοντας νόμους και κανονισμούς, μετά την απαράδεκτη κλήση σε απολογία που δημοσιεύσαμε εδώπριν ακόμη απολογηθεί ο π. Νικόλαος, και ενώ η διαδικασία βρίσκεται σε εξέλιξη, ο μητροπολίτης κ. Άνθιμος, απέστειλε νέο μητροπολιτικό έγγραφο ντροπής, με το οποίο, τιμωρεί βαρύτατα τον πνευματικό μας πατέρα, καταλύοντας κάθε αίσθημα δικαίου. Πρόκειται για προσωρινή παύση ιεροπραξιών και ακοινωνησίας, μέχρι την ολοκλήρωση της ανάκρισης και τυχόν επισκοπικού δικαστηρίου.

Η εμπάθεια έχει επικρατήσει στα μυαλά ορισμένων εκεί, ώστε να ενεργούν αχαλίνωτα. Πριν καν ανοίξει το στόμα του ο κατηγορούμενος για να απολογηθεί, ο μητροπολίτης βγάζει απόφαση και καταδικάζει τιμωρώντας.
Ρωτήσαμε τον π. Νικόλαο για την εξέλιξη. Μας απάντησε λέγοντας τα εξής: “Περίμενα παράτυπη ενέργεια από την μητρόπολη Θεσσαλονίκης με την λήξη της υποχρεωτικής άδειας και δικαιώθηκα. Δε θέλουν με τίποτα να κάνουν υπακοή στους ιερούς κανόνες που τους αναγκάζουν να μη με τιμωρήσουν για τη διακοπή μνημοσύνου και την διακοπή της πνευματικής κοινωνίας με τον μητροπολίτη μου, που ανακοίνωσα στις 19 Φεβρουαρίου 2017 από το Ναό μουΈκοψα το μνημόσυνο του επισκόπου μου για λόγους Πίστεως. Εξήγησα πως είμαι αποφασισμένος να φτάσω μέχρι το τέλος. Τελικά, ο Χριστός θα νικήσει και όχι η παναίρεση του Οικουμενισμού. Ο μητροπολίτης μου διακατέχεται από εμπάθεια προς το πρόσωπό μου και δεν είναι σε θέση να αναλογιστεί μήπως, για την πράξη μου να του κόψω το μνημόσυνο, έχω δίκαιο. Ας ενεργήσει κατά συνείδηση, υπάρχει και η δικαιοσύνη Του Θεού”.
Οι τιμωρίες του κ. Ανθίμου είναι οι εξής:
  1. Απαγόρευση πάσης Ιεράς Ακολουθίας και Αγιαστικής Πράξεως, Ιερών Μυστηρίων, Θείας Λειτουργίας και Θείου Κηρύγματος και
  2. Αποκοπή από κάθε εκκλησιαστική Κοινωνία - Θεία Ευχαριστία (Επιτίμιον Ακοινωνησίας).
        Κατόπιν της παρακλήσεως του ιδίου του π. Νικολάου, δημοσιεύουμε το σημερινό (1 Μαρτίου 2017) έγγραφο του μητροπολίτου με τις ποινές, το οποίο παρεδόθη στον π. Νικόλαο μέσω δικαστικού επιμελητού.

Δεν υπάρχουν σχόλια: