O Μητροπολίτης Κορίνθου Διονύσιος για το Ισλάμ


Αγιοποιήσεις -- Του Αθανασίου Σακαρέλλου, θεολόγου

 Misha:

Noμίζω πως ήμουν σαφέστατος στις απαντήσεις που έδωσα...
πιο σαφής δε θα μπορούσα να γίνω..εξάλλου οι δημιουργοί αυτού του φόρουμ έχουν δει εδώ και καιρό τη γνώμη μου τόσο για τον θεήλατο Αθηναγόρα όσο και για τον νυν προκαθήμενο του Φαναρίου....
η στάση μου φιλε Κοσμά παραμένει αυτή που παρέλαβα από τους αγίους γεροντάδες...δηλαδή:  "το έσχατον όριο είναι η διακοπή μνημοσύνου" , ούτε μνημόνευση άλλου επισκόπου, ούτε διακοπή κοινωνίας με όσους μνημονεύουν τον υπό κρίση επίσκοπο, ούτε πολύ περισσότερου δημιουργία παρασυναγωγής....
η δυσκολία που παρατηρείς είναι πράγματι υπαρκτή...γιατί δεν θέλω να συνυπάρχω με λατινοφρόνες και πολύ περισσότερο δεν θέλω αυτοί να παρουσιάζονται ως "ποιμένες" μου....
μήπως όμως ανάλογα φαινόμενα δεν υπήρξαν στην εκκλησιαστική  ιστορία;;; θα έλεγα δεκάδες, αν όχι εκατοντάδες.....
ο καθείς μας πράττει με γνώμονα τη συνείδησή του και μ εργαλείο την διάκριση, όση έχει δώσει στον καθένα μας ο καλός Θεός....
μένω στη γραμμή του π. Ιουστίνου Πόποβιτς, του π. Ιωννου Ρωμανιδη,του π.΄Επιφανίου, του παπα - Εφραίμ και του π. Παϊσίου, του π. Γεωργίου Μεταλληνού, του π. Θεοδώρου Ζήση και του π. Γεωργίου Καψάνη οι οποίοι νομίζω πως απηχούν την σώζουσα Παράδοση της Μίας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας...

εύχομαι να σωθούν όλοι οι άνθρωποι, δίχως καμμία εξαίρεση... κι εύχομαι σύντομα οι ορθόδοξοι των 9 Οικουμενικών Συνόδων να βρούμε τους ταπεινούς ηγέτες που θα βάλουν στην άκρη τα προσωπικά μικροσυμφεροντάκια τους και θα μας ενώσουν...

Οικουμενισμός= τό μυστήριο της ανομίας


Χορωδιακόν Σε υμνούμεν Σε ευλογούμεν Αξιον εστίν -- Orthodox Hymns

O Συναξαριστής της ημέρας.

Σάββατο, 21 Ιανουαρίου 2017

Μαξίμου ομολογητού, Νεοφύτου, Ευγενίου.

Ὁ Ὅσιος Μάξιμος ὁ Ὁμολογητὴς καταγόταν ἀπὸ ἐπιφανὴ οἰκογένεια καὶ γεννήθηκε στὴν Κωνσταντινούπολη τὸ ἔτος 580 μ.Χ. Ἔλαβε τὴ συνήθη ἐγκυκλοπαιδικὴ μόρφωση καὶ ἐπιδόθηκε ἰδιαίτερα στὴ σπουδὴ τῆς φιλοσοφίας. Ὑπὸ τοῦ αὐτοκράτορος Ἡρακλείου (610 – 641 μ.Χ.) προσελήφθη ὡς ἀρχιγραμματεὺς αὐτοῦ. Παρέμεινε στὴ θέση αὐτὴ γιὰ λίγα μόνο χρόνια, ἀλλὰ διατήρησε τὶς σχέσεις του καὶ ἀλληλογραφία μὲ πρόσωπα τοῦ δημόσιου βίου. Ἀφοῦ παραιτήθηκε, τὸ 614 μ.Χ., ἀπὸ τὸ ἀξίωμα τοῦ ἀρχιγραμματέως, ἐγκατέλειψε τὸν κόσμο καὶ ἀκολούθησε τὸν μοναχικὸ βίο.

Ο γνωστός πανεπιστημιακός καθηγητής και ιερέας πατέρας Γεώργιος Μεταλληνός μιλά για τους ακολουθούντες το πάτριο εορτολόγιο.

"Ξέρετε αυτούς που κοροιδευτικά εμείς οι έξυπνοι υιοί τους ονομάζουμε Παλαιοημερολογίτες και που σήμερα αρχίζουμε να κατανοούμε πόσο τους αδικήσαμε.  Διότι εμείς δεν κρατήσαμε Θερμοπύλες όπως αυτοί, οι τόσοι λίγοι. Εμείς υποχωρήσαμε και υποχωρούμε συνέχεια.  Ο διάβολος μας κλέβει σιγά σιγά και με μαστοριά. Έγιναν τόσα βήματα με ξεκάθαρο το στόχο της ένωσης. Άρση αναθεμάτων, αναγνώριση μυστηρίων, αποδοχή αρχιερωσύνης και πρωτείο της τιμής. Και ορίστε σήμερα ενώπιον του κοινού ποτηρίου και του παπικού πρωτείου εξουσίας ο λαός του Θεού κοιμάται.  Το πιο λυπηρό είναι οτι αυτοί που εχθρεύονται τους φιλότιμους και ειλικρινείς παλαιοημερολογίτες νομίζοντας ότι έτσι σαπουνίζουν την σπιλωμένη και προδομένη πίστη τους.  Ο Χρόνος όμως θα τους νουθετήσει. Οι προθέσεις θα αποκαλυφθούν. Τα σχέδια και τα προγράμματα θα γίνουν έργα και τότε μαζί με όλους τους συντηριτικούς κληρικούς του νέου ημερολογίου θα κατανοήσουν ότι ο αγώνας που ξεκινούν τόσο αργά, δεν είναι παρά ο αγώνας που έχουν αρχίσει εδώ και τόσα χρόνια οι παλαιοημερολογίτες παππούδες μας".

Ἔργα τοῦ Σατανᾶ - ΤΑ ΜΑΓΙΑ -- Τοῦ Μιχαὴλ Ε. Μιχαηλίδη, Θεολόγου

Ὁ Ὅσιος Στάρετς Βαρσανούφιος θέλοντας νά μιλήσει στίς «Διδαχές» του γιά τά ἔργα τοῦ Διαβόλου —καί εἰδικά γιά τά μάγια— ἀναφέρει δύο, ἀπό τά πολλά περιστατικά:
Α. Ἡ ἡμερομηνία τοῦ γάμου, γιά τά νεαρά παιδιά, ὁρίστηκε γιά τόν ἑπόμενο μῆνα. Οἱ προετοιμασίες προχωροῦσαν πυρετωδῶς. Φαινομενικά ὅλα πήγαιναν καλά. Καί ὅλοι μακάριζαν τά τυχερά παιδιά. Νά ὅμως πού μία φίλη τῆς νύμφης εἶχε ἐρωτευθεῖ τόν γαμπρό! Καί γιά νά τόν κάνει δικό της, πρόστρεξε σέ βοήθεια σέ μιά μάγισσα. Ἡ μάγισσα γιά ἀμοιβή ἀντί γιά χρήματα τῆς ζήτησε μερικές τρίχες ἀπό τά μαλλιά της. Ἡ νεαρή κοπέλλα χωρίς να ὑποψιαστεῖ τίποτε, συμφώνησε. Φεύγοντας, ἡ μάγισσα τῆς εἶπε: “Πήγαινε καί σύντομα ὁ γαμπρός θά εἶναι δικός σου!”.

«Ἅγιοι γίνεσθε» - Ο ΕΥΓΕΝΕΣΤΕΡΟΣ ΟΡΑΜΑΤΙΣΜΟΣ - Τοῦ Μιχαὴλ Ε. Μιχαηλίδη, Θεολόγου

Πόσο εὐγενικό καί ἀνώτερο πλάσμα εἶναι ὁ ἄνθρωπος! Πόσα αἰσθήματα κλείνει ἡ ἀνθρώπινη καρδιά! Πόσους πόθους! Πόσους ὁραματισμούς! Πόσες μυστικές ἐλπίδες! Πόσα σκιρτήματα τῆς ψυχῆς! Πόσες «ἀναβάσεις ἐν τῇ καρδίᾳ αὐτοῦ διέθετο»! Ὁ ἅγιος Γρηγόριος ὁ Θεολόγος ὀνομάζει τόν ἄνθρωπο, «οἷόν τινα κόσμον δεύτερον, ἐν μικρῷ μέγαν, ἐπί τῆς γῆς ἴστησιν, ἄγγελον ἄλλον... ἐπίγειον καί οὐράνιον, πρόσκαιρον και ἀθάνατον, ὁρατόν καί νοούμενον. Ζῶον τῇ πρός Θεόν νεύσει νοούμενον». Ἡ πτώση του ὅμως, κατάστρεψε τήν «εἰκόνα» τοῦ Θεοῦ, καί χρειάζεται ἀγώνας καί βία πολλή γιά τήν ἐπανόρθωση και τήν ἐπαναφορά της στήν προπτωτική κατάσταση. Καί μόνος στόχος ἀπομένει ἡ κατάκτηση τῆς ἁγιότητας. Αὐτή εἶναι καί ἡ ἐντολή τοῦ Θεοῦ: «Ἅγιοι ἔσεσθε, ὅτι ἅγιος ἐγώ Κύριος ὁ Θεός ὑμῶν» (Λευιτ. ΙΘ΄ 2, Κ΄ 26). Δέν ὑπάρχει εὐγενέστερος ὁραματισμός στόν ἄνθρωπο. Να χτίσει ὅ,τι ὁ ἴδιος γκρέμισε. Ὁ Καθηγητής Ἰωάννης Κορναράκης γράφει:

Στὰ «Ἑκατὸν ψυχωφελῆ κεφάλαια» ὁ Ἅγιος Θεόδωρος Ἐδέσσης (Συρίας) γράφει:

«Δικαιολογημένα ἡ ἀγάπη ὠνομάστηκε μητρόπολις τῶν ἀρετῶν καὶ συγκεφαλαίωσις τοῦ νόμου καὶ τῶν προφητῶν (Ρωμ. ΙΓ/. 9 – 10). Ἂς καταβάλουμε λοιπὸν κάθε κόπον, μέχρις ὅτου ἐπιτύχουμε τὴν ἱερὴ ἀγάπη. Μὲ αὐτὴν ἂς ἀποτινάξουμε τὴν τυραννία τῶν παθῶν καὶ ἂς ὑψωθοῦμε στοὺς οὐρανοὺς πετώντας μὲ τὰ φτερὰ τῶν ἀρετῶν καὶ θὰ δοῦμε τὸν Θεόν, ὅσον εἶναι δυνατὸν στὴν ἀνθρώπινη φύση».

Έγινα αντιληπτός; -- Του αδελφού μας Ιουστίνου

Ο π. Ευθύμιος είχε παλιά ενοικιάσει αεροπλάνο, βγήκε στον αέρα  και πέταγε προκηρύξεις κατά του Χριστόδουλου για την επίσκεψη του Πάπα στην Ελλάδα. Αποτέλεσμα: o Πάπας ήλθε, μαζί του και η κόλαση ,κι ο Χριστόδουλος βγήκε νοκ άουτ με τρείς καρκίνους. Ορθόδοξος 30% ο π. Ευθύμιος. Του μένουν ακόμη 70%.

Ο Γέροντας Εφραίμ χτίζει 20 μοναστήρια στην Αμερική, βαπτίζει  εκατοντάδες χιλιάδες προτεσταντών και παπικών, παρακαλεί εκατομμύρια ψυχές. Αποτέλεσμα  : Ορθόδοξος 60%. Του μένουν ακόμη 30%.

Ο Άγιος Παϊσιος πολέμησε το χάραγμα ,θαυματούργησε σε χιλιάδες, επέστρεψε εκατομμύρια ψυχές στον Κύριο, ζήτησε καρκίνο για να νοιώσει τον πόνο του καρκινοπαθή και προσευχήθηκε για όλους. Αποτέλεσμα: 100% ορθόδοξος.

Ιουστίνος αμαρτωλός.Γράφει στη "φωνή". Αποτέλεσμα : 0,000000000000001% ορθόδοξος.


Έγινα αντιληπτός;
***

Ο  ΣΤΑΥΡΟΣ   άφησε ένα  σχόλιο για την ανάρτησή σας "Έγινα αντιληπτός; -- Του αδελφού μας Ιουστίνου":

Δεν εννόησες ότι:
οι Πατέρες που ανέφερες πήραν τον κόσμο από την κόλαση του προτεσταντισμού για να τους πάνε στην κόλαση του οικουμενισμού.

ΣΤΑΥΡΟΣ

Επίκαιρη καί διδακτική ἡ διδαχή τοῦ ἁγίου Μακαρίου τοῦ Αἰγυπτίου προσφέρεται γιά ἕνα γόνιμο προβληματισμό·

 «῎Αν μποροῦσες μόνος σου νά σωθεῖς, ποιά ἀνάγκη νά ἔλθει ὁ Κύριος; ῞Οπως δέν ἔχει ὅραση τό μάτι χωρίς φῶς οὔτε μπορεῖ κανείς νά μιλήσει χωρίς γλῶσσα ἤ νά ἀκούσει χωρίς αὐτιά ἤ νά περπατήσει χωρίς πόδια ἤ νά ἐργάζεται χωρίς χέρια, ἔτσι χωρίς τόν ᾿Ιησοῦ δέν μπορεῖς νά σωθεῖς ἤ νά μπεῖς στή βασιλεία τῶν οὐρανῶν!».

Αποκάλυψις η εικασία από τον Σεβ. Γόρτυνος;

Την 19ην Δεκεμβρίου ο Σεβ. Γόρτυνος προσκληθείς υπό του Σεβ. Κορίνθου ωμίλησεν εις την Ι. Μητρόπολιν Κορίνθου με θέμα: «Ο Χριστός στην Παλαιά Διαθήκη». Μετά το πέρας της εισηγήσεως ο Σεβασμιώτατος εδέχθη ερωτήσεις. Εις μίαν απάντησίν του εχρησιμοποίησε και την φράσιν «Αν βέβαια ο Αρχιεπίσκοπος θέλει να τραβήξει μαχαίρι αύριο και να κόψει επικοινωνία με τον Πατριάρχη και τους μετέπειτα…». Μήπως γνωρίζει κάτι η έχει συζητήσει κάτι με τον Μακαριώτατον; Εις ερώτησιν περί του Κολυμβαρίου τον λόγον έλαβεν ο Σεβ. Κορίνθου. Είπεν αρκετά δια τα οποία δύναται κανείς να εγείρη πολλάς ενστάσεις. Αρχικώς έλεγεν «Η Εκκλησία είμαστε όλοι…», δια να το διαψεύση εις την συνέχειαν λέγων «η Εκκλησία αποφάσισε στην Κρήτη…». Ακατανόητοι ήσαν και αι φράσεις: «Εγώ εκφράζω την Εκκλησία όχι εσύ (ενν. κάθε πιστός),… διότι εμένα έκανε η Εκκλησία Επίσκοπο». Μετά την χειροτονίαν είναι αλάθητος ο Επίσκοπος; Επιθυμούμεν όμως να κρατήσωμεν κάτι το θετικόν εκ των λόγων του. Είπε ρητώς ότι «Αποφασίσαμε ότι δεν μπορούμε να μιλάμε τώρα (ενν. δια τα κείμενα του Κολυμβαρίου), αλλά αφού τα επεξεργασθή η Διαρκής Ιερά Σύνοδος να επανέλθουν στην Ιεραρχία και εκεί να αποφασίσουμε». Επομένως επιβεβαιώνει και αυτός όπως και πολλοί άλλοι Ιεράρχαι ότι δεν ελήφθη απόφασις, αλλά θα ληφθή εις το μέλλον.

"Ο.Τ"

Πρωτοπρ. Νικόλαος Μανώλης, Οσ. Μαξίμου ομολογητού- Περί γυναικών (Λόγος 39ος)